Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei jeg er invitert med på haloween fest nå på fredag, og jeg har egentlig lyst til å dra. Men føler en slaks uro fordi hun ene nærmeste venninna mi kanskje ikke skal bli med likevel, og de andre jentene har jeg kjent i flere år siden videregående... men føler jeg har mistet litt kontakt med de andre, men uansett om det er lenge siden vi har møttes har det alltid vært hyggelig og gøy. I tillegg til det er det lenge siden jeg har møtt venninnene mine, så føler jeg burde dra uansett om hun "nærmeste" ikke kommer. Kan jeg få noen gode tips til å håndtere dette? 

Anonymkode: 2a7ae...7b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns du skal dra. Hvis det blir kjipt kan du jo bare stikke hjem tidlig

Anonymkode: 7ac23...1ec

• Liker 2
Skrevet

Gå ut! Er jo gøy med halloween. 🎃

Du kan jo bare gå hjem tidlig, dersom det blir kjedelig. Dersom du synes det er vanskelig å bare stikke: Du kan jo alltids servere en hvit løgn ved ankomst: jeg må kanskje gå tidligere i dag, skal kanskje på fjellet i morgen. Eller kjøre bil tidlig eller ett eller annet. Dersom det er kjipt, kan du plutselig "få en melding" om at ja, du må hente venninna på flyplassen klokka 08.00. Eller få noen til å ringe deg klokka 23.00 med beskjed om at du må komme en eller annen plass? 

Anonymkode: 75dd3...7d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...