AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #1 Skrevet 30. oktober 2019 Hei! Jeg skal begynne på Sonans etter jul og ta opp 4 fag. 2 av de er forholdsvis lette (religion og gym) mens de 2 andre er matte S2 og kjemi 2... Men jeg er nødt til å være vekke siste uken i mars. Tror ikke jeg kommer til å ha noe fravær ellers da jeg aldri er syk. Er så redd 1 uke vil ødelegge😞 Hva tror dere, hvis dere har gått på privatist skole? Anonymkode: 77085...dd2
Gjest Fjeud Skrevet 30. oktober 2019 #2 Skrevet 30. oktober 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg skal begynne på Sonans etter jul og ta opp 4 fag. 2 av de er forholdsvis lette (religion og gym) mens de 2 andre er matte S2 og kjemi 2... Men jeg er nødt til å være vekke siste uken i mars. Tror ikke jeg kommer til å ha noe fravær ellers da jeg aldri er syk. Er så redd 1 uke vil ødelegge😞 Hva tror dere, hvis dere har gått på privatist skole? Anonymkode: 77085...dd2 Kommer jo helt an på, det vil være som det er for en vanlig skole, bare at de ikke må tilrettelegge for at du skal kunne ta noe igjen. Om du har labkurs den uka vil det kunne være veldig dumt.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #3 Skrevet 31. oktober 2019 Det er jo ikke verre enn at du må jobbe med det dere skal gjennom den uka på egenhånd Anonymkode: d0529...10f
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #4 Skrevet 31. oktober 2019 Ingen problem! Du må bare lese deg opp på det du gikk glipp av i ettertid:) Anonymkode: 65ccd...0c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå