AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #1 Skrevet 30. oktober 2019 Jeg fikk match med 74 år gammel dame på tinder. Vi avtalte å møte, -for sex. Hjemme hos henne. Jeg skulle overnatte hos henne. Da jeg kom på kvelden, satt vi å snakket litt før hun ble utålmodig å spurte om vi bare skulle legge oss. Vi la oss nakne i senga og fingrene hennes gikk rett på lillekaren min. Hun runket meg stiv ganske fort og sa jeg måtte ta henne med engang. Jeg la meg oppå henne og førte den inn i henne. Hun stønnet og sa det var såå deilig. Etter en stund gikk det for meg. Så la vi oss å hvile litt. Etter 20 minutter begynte hun å beføle meg igjen og forventet sex. Men lillingen var slapp, men hun ga seg ikke før den var stiv og sa jeg måtte ta henne igjen. Så gjorde jeg det da, og måtte fake orgasme etter en stund. Så gjentok det seg etter en stund igjen, hun dama fikk liksom aldri nok og jeg turte ikke si imot. Så la vi oss å sove, helt til tidlig morgen så våknet jeg at hun fiklet med meg. Så pulte vi par ganger den morgenen før jeg dro helt utslitt fra henne. Hun spurte flere ganger at jeg måtte komme igjen, men jeg ville ikke. Nu i ettertid skjønner jeg at jeg ikke er mann nok for henne. Til opplysning så er jeg 48år, trudde jeg var sexatlet men er kanskje ikke det? -men er det slik at damer over 70 er så sexvillig? Anonymkode: 93451...ac8 5
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #2 Skrevet 30. oktober 2019 Hahhaha, til pass for deg😅 Dame 45, som ser fram mot ett laaangt sexliv😬 Anonymkode: d69e7...708 15
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #3 Skrevet 31. oktober 2019 ja, damer over 70 er ofte sexatleter!😂 Anonymkode: 11847...0d8 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #4 Skrevet 31. oktober 2019 Hmmm.. Har du møtte henne? https://www.dagbladet.no/magasinet/om-jeg-vil-ha-sex-med-en-venn-sa-har-jeg-sex-med-en-venn/70493693 Anonymkode: e2a19...5e5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #5 Skrevet 31. oktober 2019 😱😱😱 Skrekk&gru - her må desperasjonen ha vært enorm - for begge parter Anonymkode: 141e7...86d 7
Coachshinny Skrevet 1. november 2019 #6 Skrevet 1. november 2019 På 30.10.2019 den 22.45, AnonymBruker skrev: Jeg fikk match med 74 år gammel dame på tinder. Vi avtalte å møte, -for sex. Hjemme hos henne. Jeg skulle overnatte hos henne. Da jeg kom på kvelden, satt vi å snakket litt før hun ble utålmodig å spurte om vi bare skulle legge oss. Vi la oss nakne i senga og fingrene hennes gikk rett på lillekaren min. Hun runket meg stiv ganske fort og sa jeg måtte ta henne med engang. Jeg la meg oppå henne og førte den inn i henne. Hun stønnet og sa det var såå deilig. Etter en stund gikk det for meg. Så la vi oss å hvile litt. Etter 20 minutter begynte hun å beføle meg igjen og forventet sex. Men lillingen var slapp, men hun ga seg ikke før den var stiv og sa jeg måtte ta henne igjen. Så gjorde jeg det da, og måtte fake orgasme etter en stund. Så gjentok det seg etter en stund igjen, hun dama fikk liksom aldri nok og jeg turte ikke si imot. Så la vi oss å sove, helt til tidlig morgen så våknet jeg at hun fiklet med meg. Så pulte vi par ganger den morgenen før jeg dro helt utslitt fra henne. Hun spurte flere ganger at jeg måtte komme igjen, men jeg ville ikke. Nu i ettertid skjønner jeg at jeg ikke er mann nok for henne. Til opplysning så er jeg 48år, trudde jeg var sexatlet men er kanskje ikke det? -men er det slik at damer over 70 er så sexvillig? Anonymkode: 93451...ac8 Fikk hun orgasmer hver gang?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #7 Skrevet 1. november 2019 3 minutter siden, Coachshinny skrev: Fikk hun orgasmer hver gang? Når jeg tenker meg om trur jeg hun fikk orgasme første runden. Anonymkode: 93451...ac8
Hr. Aktiv Skrevet 1. november 2019 #8 Skrevet 1. november 2019 På 31.10.2019 den 13.46, AnonymBruker skrev: 😱😱😱 Skrekk&gru - her må desperasjonen ha vært enorm - for begge parter Anonymkode: 141e7...86d Hvordan det? Du verden det finnes mange damer der ute som virkelig er vakre selv om de er oppe i åra. 13
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #9 Skrevet 1. november 2019 1 time siden, Hr. Aktiv skrev: Hvordan det? Du verden det finnes mange damer der ute som virkelig er vakre selv om de er oppe i åra. Aldri sett ei dame på 74 år som er er sexy. Er rullegardiner og rynker over en lav sko. Anonymkode: f793b...14d 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #10 Skrevet 1. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Aldri sett ei dame på 74 år som er er sexy. Er rullegardiner og rynker over en lav sko. Anonymkode: f793b...14d Det finnes unntak. Har sett en dame på 70 som ser ut som 48-50... Anonymkode: 4baa4...2e7 6
Gjest ByeByeLove Skrevet 1. november 2019 #11 Skrevet 1. november 2019 Ikke rart hun ville legge seg tidlig, og våkna før deg. De gjør gjerne det i den alderen.
Coachshinny Skrevet 2. november 2019 #12 Skrevet 2. november 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Når jeg tenker meg om trur jeg hun fikk orgasme første runden. Anonymkode: 93451...ac8 Oki. Var orgasmen heftig? Jeg fikk en følelse av at hun er en multiorgasmisk dame og at driven etter så mye sex, var at det var så deilig. Hun jaget den ene orgasmen etter den andre og at hun var helt oppslukt av å få så mye nytelse og sex😉😋 Kan jo være lenge siden for henne, kroppen bare skriker etter mer og mer sex
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #13 Skrevet 2. november 2019 3 timer siden, Coachshinny skrev: Oki. Var orgasmen heftig? Jeg fikk en følelse av at hun er en multiorgasmisk dame og at driven etter så mye sex, var at det var så deilig. Hun jaget den ene orgasmen etter den andre og at hun var helt oppslukt av å få så mye nytelse og sex😉😋 Kan jo være lenge siden for henne, kroppen bare skriker etter mer og mer sex Oi her var det mye utemmet kåtskap. 🤣 Anonymkode: 6ccec...9db 4
Coachshinny Skrevet 2. november 2019 #14 Skrevet 2. november 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi her var det mye utemmet kåtskap. 🤣 Anonymkode: 6ccec...9db Nei, ikke noe annet enn at eldre mennesker også kan nyte mye sex og ha det veldig deilig og klart få nydelige orgasmer. 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #15 Skrevet 2. november 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det finnes unntak. Har sett en dame på 70 som ser ut som 48-50... Anonymkode: 4baa4...2e7 Jepp, noen har det bare. Men la dem (idiotene) bare tro det ikke er sånn, da får vi ha godbitene for oss selv. Jeg møtte ei råsexy dame da jeg var 33, trodde hun var ca 50-55. Viste seg hun var 68. Hun var min hemmelige elskerinne helt til hun var 73. Anonymkode: 10ae3...255 13
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #16 Skrevet 2. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jepp, noen har det bare. Men la dem (idiotene) bare tro det ikke er sånn, da får vi ha godbitene for oss selv. Jeg møtte ei råsexy dame da jeg var 33, trodde hun var ca 50-55. Viste seg hun var 68. Hun var min hemmelige elskerinne helt til hun var 73. Anonymkode: 10ae3...255 Jeg har blitt råknullet av ei dame som er 24 år eldre enn meg. Det var en fantastisk opplevelse. Hun visste hva hun ville og tok det hun hadde lyst på. Anonymkode: 87c88...d96 5
Coachshinny Skrevet 2. november 2019 #17 Skrevet 2. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har blitt råknullet av ei dame som er 24 år eldre enn meg. Det var en fantastisk opplevelse. Hun visste hva hun ville og tok det hun hadde lyst på. Anonymkode: 87c88...d96 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp, noen har det bare. Men la dem (idiotene) bare tro det ikke er sånn, da får vi ha godbitene for oss selv. Jeg møtte ei råsexy dame da jeg var 33, trodde hun var ca 50-55. Viste seg hun var 68. Hun var min hemmelige elskerinne helt til hun var 73. Anonymkode: 10ae3...255 Herlig å oppleve det, garantert at hun kan sine saker og vet å nyte og å gi nytelse😘😉 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #18 Skrevet 2. november 2019 Flott dame: (70 år) https://www.biography.com/actor/jessica-lange Flott dame dette også: (73 år) https://www.independent.co.uk/news/people/susan-sarandon-sexuality-up-for-grabs-people-any-gender-chris-tim-robbins-monogamist-a7582976.html Anonymkode: 87c88...d96 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #19 Skrevet 2. november 2019 Jeg syns eldre kvinner er ofte veldig sexy. Drømme om å har sex med en eldre. Ok. Jeg er selv ikke den yngste med 51år. Anonymkode: c0555...e7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå