AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #21 Skrevet 2. november 2019 Du er jo ikke noen god elsker hvis du ikke aner om hun fikk orgasme engang? Kjørte du kun inn og ut sex? Ikke rart hun prøvde seg flere ganger, hun håpte vel at du skulle være litt bedre neste gang. Anonymkode: 53c7d...c10 6
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #22 Skrevet 2. november 2019 Riktignok ikke 74 år, men ganske flott til å nærme seg 70 år.. https://www.britannica.com/biography/Christie-Brinkley Anonymkode: aa6e5...62a 1
Gjest anonymjente21 Skrevet 2. november 2019 #23 Skrevet 2. november 2019 (endret) 10 timer siden, Coachshinny skrev: Oki. Var orgasmen heftig? Jeg fikk en følelse av at hun er en multiorgasmisk dame og at driven etter så mye sex, var at det var så deilig. Hun jaget den ene orgasmen etter den andre og at hun var helt oppslukt av å få så mye nytelse og sex😉😋 Kan jo være lenge siden for henne, kroppen bare skriker etter mer og mer sex Faktisk er det omvendt. Når det er lenge siden så pleier kroppen å omstille seg deretter, man er mindre kåt etter andre. Bare Google det.. Denne historien du skrev høres forresten ut som noe en kompis av meg på 17 år kunne ha funnet på å skrive bare for kødd. En voksen mann skriver ikke på en slik uprofesjonell måte. Jeg tviler på at denne historien er sann. Ved å skrive alder 74 og ikke 70, eller 75 så får du det selvfølgelig til å høres mer troverdig ut. Dessuten denne historien gir ingen spesiell nytte for en på nesten 50 år å dele, ved mindre du er veldig spesiell så er det sjeldent så voksne menn legger ut slikt. Endret 2. november 2019 av anonymjente21
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #24 Skrevet 2. november 2019 2 minutter siden, anonymjente21 skrev: Dessuten denne historien gir ingen spesiell nytte for en på nesten 50 år å dele, ved mindre du er veldig spesiell så er det sjeldent så voksne menn legger ut slikt. Der tror jeg faktisk du tar feil. (jeg er ikke ts) Anonymkode: 87c88...d96
Elaine Marley Skrevet 3. november 2019 #25 Skrevet 3. november 2019 Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, krenkende innlegg, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #26 Skrevet 3. november 2019 På 30.10.2019 den 22.45, AnonymBruker skrev: -men er det slik at damer over 70 er så sexvillig? Anonymkode: 93451...ac8 Jeg har ei venninne som er 73 år og enke. Hun levde i sølibat noen år etter at mannen døde men så bestemte hun seg for å leve livet. Hun har hatt flere elskere. Og et par av dem er på din alder. I starten slet hun litt med å finne noen men så fant hun ut at hun bare måtte være åpen for sex på en slik måte at menn forstod dette. Hun har mer sex enn meg (jeg er på din alder) og nyter det bare mer og mer sier hun. Spesielt etter at hun sluttet å bry seg om hva andre mener om sexlivet hennes. Så svaret er ja. Damer over 70 kan være veldig sexvillig. Anonymkode: 87c88...d96 6
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #27 Skrevet 3. november 2019 På 30.10.2019 den 22.45, AnonymBruker skrev: Jeg fikk match med 74 år gammel dame på tinder. Vi avtalte å møte, -for sex. Hjemme hos henne. Jeg skulle overnatte hos henne. Da jeg kom på kvelden, satt vi å snakket litt før hun ble utålmodig å spurte om vi bare skulle legge oss. Vi la oss nakne i senga og fingrene hennes gikk rett på lillekaren min. Hun runket meg stiv ganske fort og sa jeg måtte ta henne med engang. Jeg la meg oppå henne og førte den inn i henne. Hun stønnet og sa det var såå deilig. Etter en stund gikk det for meg. Så la vi oss å hvile litt. Etter 20 minutter begynte hun å beføle meg igjen og forventet sex. Men lillingen var slapp, men hun ga seg ikke før den var stiv og sa jeg måtte ta henne igjen. Så gjorde jeg det da, og måtte fake orgasme etter en stund. Så gjentok det seg etter en stund igjen, hun dama fikk liksom aldri nok og jeg turte ikke si imot. Så la vi oss å sove, helt til tidlig morgen så våknet jeg at hun fiklet med meg. Så pulte vi par ganger den morgenen før jeg dro helt utslitt fra henne. Hun spurte flere ganger at jeg måtte komme igjen, men jeg ville ikke. Nu i ettertid skjønner jeg at jeg ikke er mann nok for henne. Til opplysning så er jeg 48år, trudde jeg var sexatlet men er kanskje ikke det? -men er det slik at damer over 70 er så sexvillig? Anonymkode: 93451...ac8 Ha ha ha... d var dame ja... bare 50+ enda... jaggu er d godt å høre at d er fart i den alderen og😂😂😂. Hærlig at du er så ærlig og forteller. D var jo bare dagens lystige historie Anonymkode: 5e1a7...af1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #28 Skrevet 3. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ei venninne som er 73 år og enke. Hun levde i sølibat noen år etter at mannen døde men så bestemte hun seg for å leve livet. Hun har hatt flere elskere. Og et par av dem er på din alder. I starten slet hun litt med å finne noen men så fant hun ut at hun bare måtte være åpen for sex på en slik måte at menn forstod dette. Hun har mer sex enn meg (jeg er på din alder) og nyter det bare mer og mer sier hun. Spesielt etter at hun sluttet å bry seg om hva andre mener om sexlivet hennes. Så svaret er ja. Damer over 70 kan være veldig sexvillig. Anonymkode: 87c88...d96 Det finnes omtrent like mange sånne damer, som det finnes enhjørninger. Anonymkode: 141e7...86d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #29 Skrevet 3. november 2019 Just now, AnonymBruker said: Det finnes omtrent like mange sånne damer, som det finnes enhjørninger. Anonymkode: 141e7...86d Hvordan vet du det? Anonymkode: 54c19...896 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #30 Skrevet 3. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du det? Anonymkode: 54c19...896 Ikke noe å bry seg med. Noen finner bare ikke eldre damer tiltrekkende som de som finner eldre damer tiltrekkende. Vi er bare forskjellig. Anonymkode: 5e1a7...af1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #31 Skrevet 3. november 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du det? Anonymkode: 54c19...896 Det var jo satt litt på spissen:) Noen få slike kvinner finnes det nok, men som du helt sikkert vet, finnes det masse forskning og statistikk som med all mulig tydelighet viser den generelle sammenhengen mellom aldring, hormoner, sexlyst og seksuell aktivitet. Anonymkode: 141e7...86d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #32 Skrevet 3. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var jo satt litt på spissen:) Noen få slike kvinner finnes det nok, men som du helt sikkert vet, finnes det masse forskning og statistikk som med all mulig tydelighet viser den generelle sammenhengen mellom aldring, hormoner, sexlyst og seksuell aktivitet. Anonymkode: 141e7...86d Da legger du dette frem med linker til seriøs forskning og statistikk, ikke sant? Det finnes jo masser av det sier du. Anonymkode: 87c88...d96 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #33 Skrevet 3. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var jo satt litt på spissen:) Noen få slike kvinner finnes det nok, men som du helt sikkert vet, finnes det masse forskning og statistikk som med all mulig tydelighet viser den generelle sammenhengen mellom aldring, hormoner, sexlyst og seksuell aktivitet. Anonymkode: 141e7...86d Ja, nyeste forskning viser det motsatte av det du prøver å si nå. Sexlysten øker for mange etter overgangsalderen. Anonymkode: 84a8e...255 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #34 Skrevet 3. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, nyeste forskning viser det motsatte av det du prøver å si nå. Sexlysten øker for mange etter overgangsalderen. Anonymkode: 84a8e...255 Misunnelse fra de yngre damene som sliter med sexlysten og se at d fins eldre som slår seg løs med menn på deres alder😂😂😂. Anonymkode: 5e1a7...af1 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #35 Skrevet 3. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, nyeste forskning viser det motsatte av det du prøver å si nå. Sexlysten øker for mange etter overgangsalderen. Anonymkode: 84a8e...255 Det blir litt håpløst å diskutere med folk som insisterer på at jorda er flat; særlig når de viser til «nyere forskning». Gå inn på sidene til Norsk Helseinformatikk (NHI) så vil du se hva som følger av forskning når det gjelder de sammenhengene jeg nevnte. Anonymkode: 141e7...86d 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #36 Skrevet 3. november 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes omtrent like mange sånne damer, som det finnes enhjørninger. Anonymkode: 141e7...86d Tull! 😈 Anonymkode: 11847...0d8 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #37 Skrevet 3. november 2019 https://www.dagbladet.no/magasinet/sex-etter-seksti/66500497 «Stikk i strid med myten om at kvinners sexlyst avtar etter overgangsalderen, oppga kvinnene at de fikk mer lyst med alderen. Kvinner på 65 år er også mer fornøyd med sexlivet enn dem på 45 år.» Anonymkode: 84a8e...255 7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #38 Skrevet 3. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Misunnelse fra de yngre damene som sliter med sexlysten og se at d fins eldre som slår seg løs med menn på deres alder😂😂😂. Anonymkode: 5e1a7...af1 Hæ? Anonymkode: 54c19...896
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #39 Skrevet 3. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det blir litt håpløst å diskutere med folk som insisterer på at jorda er flat; særlig når de viser til «nyere forskning». Gå inn på sidene til Norsk Helseinformatikk (NHI) så vil du se hva som følger av forskning når det gjelder de sammenhengene jeg nevnte. Anonymkode: 141e7...86d De tar for seg sykdom og helse, de tar ikke for seg sexlivet til folk. Har postet en artikkel, sist jeg postet flere ble det tatt bort, så jeg gidder ikke det nå, men det er bare for hvem som vil å google økt sexlyst etter overgangsalderen. Det hjelper uansett fint lite å benekte at noe er som det er, bare fordi man ikke har tilstrekkelig mengder forskning på det. Eldres sexlyst er ikke noe de har forsket så veldig mye på. Anonymkode: 84a8e...255 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #40 Skrevet 3. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Anonymkode: 54c19...896 Ikke gidd å være med på ny krangel etter den forrige ble moderert bort. Anonymkode: 84a8e...255
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå