AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #1 Skrevet 30. oktober 2019 Tips til å gå ned i vekt?:) spiser mye mindre og beveger meg mer. Er det noe meg jeg burde tenke på? Anonymkode: fe46d...783
Perelandra Skrevet 30. oktober 2019 #2 Skrevet 30. oktober 2019 Tråden er ryddet for anbefaling av lavt matinntak (under 1500 Kcal) Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #3 Skrevet 30. oktober 2019 Skriv en dagbok som du kan kikke i hvis du kjenner at motivasjonen forsvinner. Anonymkode: 46975...184
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #4 Skrevet 30. oktober 2019 Nei, det er så enkelt. Anonymkode: 6de95...ab1 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #5 Skrevet 30. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skriv en dagbok som du kan kikke i hvis du kjenner at motivasjonen forsvinner. Anonymkode: 46975...184 Åjaa, det var en god ide! Hva skal jeg lissom skrive i den? Anonymkode: fe46d...783
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #6 Skrevet 30. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Åjaa, det var en god ide! Hva skal jeg lissom skrive i den? Anonymkode: fe46d...783 Jeg skriver matinntak, vekt, søvnkvalitet og hvordan dagen har vært. Når motivasjonen sliter så sammenligner jeg den dagen med en av de gode dagene. Anonymkode: 46975...184 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #7 Skrevet 30. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Åjaa, det var en god ide! Hva skal jeg lissom skrive i den? Anonymkode: fe46d...783 Motivasjon for å gå ned i vekt ting du kanskje ikke kan gjøre nå grunnet vekt Som du gjerne skulle gjort (aner ikke hvor tung du er eller om du har noen problemer med det altså) lim inn bilder av klær du gjerne vil gå i men som du ikke føler deg komfortabel for nå matinntak og humør den dagen, se om du finner et mønster. hvis du skriver i en bok med datoer, sett et realistisk mål en liten stund fremover, belønn deg med noe om du har nådd målet ditt (derfor viktig at det er realistisk) Anonymkode: dbfe3...aa7 1
Minlillesky Skrevet 30. oktober 2019 #8 Skrevet 30. oktober 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tips til å gå ned i vekt?:) spiser mye mindre og beveger meg mer. Er det noe meg jeg burde tenke på? Anonymkode: fe46d...783 Kanskje trene 2-3 ganger i uken i tillegg? Spis sunt, godt og variert. Vær tålmodig. Varig vektnedgang tar lang tid!
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #9 Skrevet 31. oktober 2019 Start med å spise 3 måltider om dagen. Frokost, lunsj og middag. Ingen småspising mellom måltidene. Spiser du frokost kl 8, burde du være ferdig med middag kl. 20. Dine besteforeldre spiste på denne måten før i tiden. Prøv å holde deg til ekte mat som ikke kommer i pakker med en lang liste av "ingredienser". Å gå ned i vekt er 90% kosthold og 10% trening. Anonymkode: eb701...48a 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #10 Skrevet 31. oktober 2019 Merkelig at ingen her har nevnt dette enda, men skal du gå ned i vekt er det KUN 1 ting som gjelder: kaloriinntak. Spis mindre enn du forbrenner. Anonymkode: 8d04a...41f 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #11 Skrevet 31. oktober 2019 Det kan være lurt å logge hva man spiser i an app som f.eks lifesum. Det ga meg flere aha opplevelser. Øk inntak av grønnsaker. Prøv å bytte noen dårlige vaner med nye bedre vaner. Som å drikke mer grønn te, gå tur med venner i stedet for å møtes på kafe, belønning som neglelakk i stedet for snacks... Listen er lang, så du må nesten se på ditt liv hva som er relevant. Finn fram et klesplagg du følte deg flott i og bruk det som en påminnelse hvordan du var når du trivdes. Finn støtte av venner og familie. Husk det er lov å si "nei takk" når noe blir tilbudt. Lykke til. Ps: Kvinneguiden har vært kjekk for min del. Liker godt å logge i fellesskap. Anonymkode: f4e94...7c6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå