Gjest Maja203 Skrevet 24. mai 2005 #1 Skrevet 24. mai 2005 Jeg har sånne store knoker der som stortåa sitter på foten (litt dumt forklart men håper dere forstår). Jeg har alltid måttet bruke breie sko sko, ellers får jeg gnagsår. Jeg bruker vanligvis ikke høyhælte sko så mye, men når jeg bruker det blir det vondt inni foten/knoken. Jeg vet at dette problemet går an å operere bort, men jeg er ikke noe særlig komfortabel med leger og sykehus og sånn. Er det noen som har vært gjennom en sånn operasjon som kan fortelle litt om hvordan det var og hvordan resultatet ble. Kan en være aktiv igjen rett etter operasjonen, eller må en ta det med ro?
Paprikken Skrevet 24. mai 2005 #2 Skrevet 24. mai 2005 Jeg ble operert for rundt 3 år siden. Har på begge beina, men tok selvfølgelig bare en i første omgangen. Synes det var helt forferdelig vondt, i tillegg var det i en aktiv tid for meg, så krykker var veldig uønsket! Men måtte gå med krykker/gågips i 7 uker, og de ukene var laaaange... Jeg valgte jo operasjonen selv, men jeg trodde ikke det var så smertefullt som det var. Skulle gentlig ta andre beinet også, men pga smertene skal den kulen få sitte på foten min så lenge jeg lever!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå