AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #1 Skrevet 30. oktober 2019 Hei Lite spørsmål om noen kan svare meg på det før jeg kontakter nav i morgen. Jeg mottar overgangsstønad og skal opplyse om inntekten min overstiger 10%. Dvs 21315kr Er dette før skatt? Blir ikke helt klok når jeg leser på vedtaket mitt. Der står det kun inntekt, verken brutto eller netto. Fikk utbetalt lønn som er rett under 21 000kr, men det er etter skatt. Før skatt ble trekt så var det ca 27 000kr. Tenkte å melde ifra siden jeg tror det er før skatt blir trekt siden vi må betale skatt av overgangsstønad også. Anonymkode: 907d5...cc9
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #2 Skrevet 30. oktober 2019 Alltid brutto Anonymkode: b5838...d4a 3
Blingblingtahei Skrevet 31. oktober 2019 #3 Skrevet 31. oktober 2019 Får du overgangsstønad når du tjener 21k i mnd? 😮
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #4 Skrevet 31. oktober 2019 2 timer siden, Blingblingtahei skrev: Får du overgangsstønad når du tjener 21k i mnd? 😮 Jeg fikk innvilget overgangsstønad med inntekt varierende mellom 17-21000kr. Skal stå lister over inntekt og hvor mye man har krav på. Du får avtrekk 0,45 øre for hver ekstra krone over grunnbeløpet. Anonymkode: 907d5...cc9
Blingblingtahei Skrevet 1. november 2019 #5 Skrevet 1. november 2019 Wow, jeg trodde man fikk overgangsstønad når man ikke hadde noen inntekt 😂 den gang jeg fikk overgangsstønad gikk jeg på skole og jobbet ikke. Når jeg var ferdig på skolen og i jobb var barnet straks 3 år og fikk derfor ikke mer. Dette er riktignok noen år siden.. Så jeg kunne I prinsipp søkt overgangsstønad om jeg var alene med barnet selv om jeg har fast jobb? Gubben har ikke fast jobb og veldig sporadisk inntekt, jeg ville tjent på å være alene 😅 (ikke at det er noen grunn for min del og bryte ut av forholde, han er en fantastisk mann ser man bort ifra inntekten 😋)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå