Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest svadalada
Skrevet

Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt frisørsakser?

Har en venninne som elsker å klippe, og hun er veldig flink, men hun skulle så gjerne hatt en "ordentlig" saks.

Videoannonse
Annonse
Gjest Virvel
Skrevet

Mamman min sier at du ikke får kjøpt frisørsakser noe sted, i hvert fall ikke ordentlige frisørsakser. Men du kan vel spørre noen frisører likevel, det skader sikkert ikke. Eller ta kontakt med produsenten - tror saksene vi har liggende her hjemme er av merket Solingen (tysk?). Når jeg søker på Solingen får jeg opp en god del nettbutikker, men jeg har ikke funnet hårsakser foreløpig - men du kan jo prøve litt selv. :-)

Skrevet

Sjekk på Clas Olson, har hørt rykter om at de i det minste har "tynnesaks" der.

Gjest Fruktfat
Skrevet

tror ikke du får hjelp fra noen frisører til å kjøpe saks så du/hun kan klippe sjøl, istedet for å komme til salongen og betale for det der.

og får du hjelp til det, må jeg si at det er en rimelig dum frisør, som selger levebrødet sitt.

Skrevet

Kjenner hun er frisør som kan bestille for henne?

Slike sakser selges gjennom grossister og jeg tviler på at du får tak i den andre steder her i landet.

En god frisørsaks koster gjerne flere tusen kroner.

Du får kjøpt slike sakser i utlandet tror jeg, uten at jeg vet hvor. De er gjerne litt billigere utenlands også.

Skrevet

Jeg kjøpte i sin tid en frisørsaks hos Til Bords

Hilsen Trille

Gjest *gjesteliss*
Skrevet

Jeg kjøper alltid frisørsaks når jeg er i USA. (Drugstore)

De har de i alle kvaliteter og prisklasser.

Du kjenner ikke noen som skal på Amerika ferie til sommeren da?

Gjest no-no
Skrevet

Frisørsakser selges hos Vita og Clas Ohlson blant annet. Kvaliten er nok ikke like bra som dyre frisørsakser, men de duger nå greit hvis de ikke skal brukes veldig masse. Lurer på om ikke saksa mi fra Vita er av merket Solingen. Jeg har også sett at Fiskars har frisørsaks.

Kanskje du finner noe på denne linken også: http://www.frisorsiden.no/index1.php

• 3 år senere...
Skrevet (endret)

Innlegget redigert.

Reglene.

Det er ikke tillatt å reklamere gjennom forumet.

Arwen (mod)

Endret av Arwen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...