Gjest svadalada Skrevet 24. mai 2005 #1 Skrevet 24. mai 2005 Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt frisørsakser? Har en venninne som elsker å klippe, og hun er veldig flink, men hun skulle så gjerne hatt en "ordentlig" saks.
Gjest Virvel Skrevet 24. mai 2005 #2 Skrevet 24. mai 2005 Mamman min sier at du ikke får kjøpt frisørsakser noe sted, i hvert fall ikke ordentlige frisørsakser. Men du kan vel spørre noen frisører likevel, det skader sikkert ikke. Eller ta kontakt med produsenten - tror saksene vi har liggende her hjemme er av merket Solingen (tysk?). Når jeg søker på Solingen får jeg opp en god del nettbutikker, men jeg har ikke funnet hårsakser foreløpig - men du kan jo prøve litt selv. :-)
Væren Skrevet 24. mai 2005 #4 Skrevet 24. mai 2005 Sjekk på Clas Olson, har hørt rykter om at de i det minste har "tynnesaks" der.
Gjest Fruktfat Skrevet 24. mai 2005 #5 Skrevet 24. mai 2005 tror ikke du får hjelp fra noen frisører til å kjøpe saks så du/hun kan klippe sjøl, istedet for å komme til salongen og betale for det der. og får du hjelp til det, må jeg si at det er en rimelig dum frisør, som selger levebrødet sitt.
Gjest Lea Skrevet 24. mai 2005 #6 Skrevet 24. mai 2005 Kjenner hun er frisør som kan bestille for henne? Slike sakser selges gjennom grossister og jeg tviler på at du får tak i den andre steder her i landet. En god frisørsaks koster gjerne flere tusen kroner. Du får kjøpt slike sakser i utlandet tror jeg, uten at jeg vet hvor. De er gjerne litt billigere utenlands også.
Mrs. K Skrevet 24. mai 2005 #7 Skrevet 24. mai 2005 Jeg kjøpte i sin tid en frisørsaks hos Til Bords Hilsen Trille
Gjest *gjesteliss* Skrevet 25. mai 2005 #8 Skrevet 25. mai 2005 Jeg kjøper alltid frisørsaks når jeg er i USA. (Drugstore) De har de i alle kvaliteter og prisklasser. Du kjenner ikke noen som skal på Amerika ferie til sommeren da?
Gjest no-no Skrevet 25. mai 2005 #9 Skrevet 25. mai 2005 Frisørsakser selges hos Vita og Clas Ohlson blant annet. Kvaliten er nok ikke like bra som dyre frisørsakser, men de duger nå greit hvis de ikke skal brukes veldig masse. Lurer på om ikke saksa mi fra Vita er av merket Solingen. Jeg har også sett at Fiskars har frisørsaks. Kanskje du finner noe på denne linken også: http://www.frisorsiden.no/index1.php
Gjest no-no Skrevet 25. mai 2005 #10 Skrevet 25. mai 2005 Kom på hvor jeg har kjøpt solingensaksen min. På Hair Shop. Der har de bra sakser: http://www.hairshop.no/index.php?ID=550&tabID=550
Gjest PJ Skrevet 19. november 2008 #13 Skrevet 19. november 2008 (endret) Innlegget redigert. Reglene. Det er ikke tillatt å reklamere gjennom forumet. Arwen (mod) Endret 19. november 2008 av Arwen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå