Gå til innhold

Tenker dere på sexen i etterkant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er singel, men har truffet en fyr litt i det siste. Hatt sex to ganger til nå. Han uttrykte at sist natt var noe av det mest intense han hadde opplevd. Jeg var og fornøyd🙊

Jeg går gjerne og gjenopplever bra sexopplevelser flere dager etterpå. Tenker gjennom hva vi gjorde og drømmer meg litt vekk. Flere som gjør det? Tror dere det er forskjell på menn og kvinner der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, aldri. Det er over når det er over.

Anonymkode: e78a5...644

Skrevet

Det lurer jeg også på🙊 Holder også på med en deilig mann..

Anonymkode: 71f30...cc9

Skrevet

Ja, det gjør jeg ganske ofte :P 

Anonymkode: 1cd1f...190

• Liker 1
Skrevet

Det gjør jeg om sexen var veldig bra og jeg ikke har hatt sex etterpå. Nå drømmer jeg om den sexen jeg hadde for en måned siden. 

Anonymkode: 91311...45d

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør jeg om sexen var veldig bra og jeg ikke har hatt sex etterpå. Nå drømmer jeg om den sexen jeg hadde for en måned siden. 

Hva var bra med den sexen ? ;)

Skrevet

Å ja. Gode sexopplevelser er mat for fantasien i lang tid etterpå!

• Liker 6
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva var bra med den sexen ? ;)

Tenning på det personlige plan og at det tok noen dager før vi hadde sex. Legg til at jeg var skikkelig tent etter mange måneder uten sex. I tillegg var vi veldig kompatible sammen. Vi bare sanset og ingenting var feil. Skulle gjerne hatt en runde til med den mannen, men på grunn av avstand skjer det nok ikke. 

• Liker 2
Skrevet

Er mann og ja jeg tenker noen ganger på det, kan faktisk plutselig tenke på speielle opplevelser jeg hadde for flere år siden og.

Anonymkode: bf809...0f7

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, Stine123 skrev:

Jeg er singel, men har truffet en fyr litt i det siste. Hatt sex to ganger til nå. Han uttrykte at sist natt var noe av det mest intense han hadde opplevd. Jeg var og fornøyd🙊

Jeg går gjerne og gjenopplever bra sexopplevelser flere dager etterpå. Tenker gjennom hva vi gjorde og drømmer meg litt vekk. Flere som gjør det? Tror dere det er forskjell på menn og kvinner der?

Gjør det ganske ofte, medfører sef at jeg blir kåt igjen😊

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Er det virkelig noen som glemmer absolutt alt? Noen opplevelser er for evigheten.

Skrevet

Selvfølgelig. Gode sexopplevelser spilles på nytt igjen i hodet mitt i lang tid etterpå.

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig! Det er jo mat for fantasier lenge etterpå men særlig de første dagene etter. Om det er veldig bra sex da så klart. Tenker ikke så mye på vanlig hverdagssex lenge etterpå. 

Anonymkode: 35931...281

• Liker 2
Gjest Anonym Bruker
Skrevet
13 timer siden, Stine123 skrev:

Fortell !

Skrevet

Hadde den beste sexen noen sinne forrige uke, tenkt på  stunden konstant siden og lurer på om mannen som deltok også gjør det. Men kjenner han knapt, så tør ikke spørre. Unge menn sier jeg bare.. 😋😋 Hilsen dame 45

Skrevet

Jeg tenker litt på de stakkars barna

Skrevet
6 timer siden, Anonym Bruker skrev:

Fortell !

Haha, skal jeg fortelle? Hm.. var vel det at han jeg holder på med er ganske dominant. Og jeg ble tent av at han tok kontrollen. Han uttrykte at han likte at jeg viste så tydelig at jeg hadde lyst på han. Også fikk han avslutte i munnen min samtidig som jeg tok på han på de rette stedene😇

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)
40 minutter siden, Stine123 skrev:

Haha, skal jeg fortelle? Hm.. var vel det at han jeg holder på med er ganske dominant. Og jeg ble tent av at han tok kontrollen. Han uttrykte at han likte at jeg viste så tydelig at jeg hadde lyst på han. Også fikk han avslutte i munnen min samtidig som jeg tok på han på de rette stedene😇

>Snipp snapp snute så var eventyret plutseleg  ute <  Noe å tenke på for den som  er bundet til samme dama .

Endret av Anonym Bruker
Skrevet

Det gjør jeg ofte ja,han siste eksen min hadde jeg fantastisk sex med så den spilles ofte igjen i hodet mitt.Håper jeg får oppleve noe sånt igjen 😊

Skrevet

Tenker faktis noen ganger på øyeblikket. Øyenkontakten mens han pengterte inn. Litt sånn romantisk egentlig. 

j18.

Anonymkode: a1787...469

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...