AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #1 Skrevet 30. oktober 2019 Noen andre som er i relasjon med noen som aldri blir ferdig med å prate? Hvor det er en monolog på flere minutter i draget hvor du bare slenger inn noe påtatt for å virke interessert. Hvor du til slutt bare blokker ut og faller i egne tanker/dissosierer mens praten går og går i andre enden av røret og du ønsker deg langt bort hvor telefon, bil og offentlig kommunikasjon ikke finnes. Anonymkode: a1e46...781 1
Zienna Skrevet 30. oktober 2019 #2 Skrevet 30. oktober 2019 Tror nok de fleste kjenner til denne. Selv har jeg en slektning som ringere fra USA. Han snakker glatt i èn time! Det gjelder å ha et lager av unnskyldninger å ta av. Sist sa jeg at "nå måtte jeg bare tisse, altså!...."
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #3 Skrevet 30. oktober 2019 Min far🙄 og så har jeg en venninne tidligere/ kollega som kan snakke nonstop på innpust og utpust i 20-30 minutter om seg selv og sitt, uten å spørre hvordan det går med meg. Jeg blir så utrolig sliten og ofte tar jeg ikke telefonen når jeg ser at hun ringer,for jeg klarer ikke den muren av en ordflom. Anonymkode: 2192d...38f 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #4 Skrevet 31. oktober 2019 Jeg har en slektning som eier en frisørsalong med flere venninner, alle fantastiske damer. Men slektning og den ene venninna er maniske hver eneste dag, kjeften går i ett, og de spør nye spørsmål før man får svart på det forrige. Forrige gang jeg ordnet håret der, møtte jeg en gammel mann som kjente min avdøde bestefar. Vi kom i snakk og hadde en av de mest givende samtalene jeg har hatt på lenge, før slektnings venninne blander seg inn med hylekjeften sin, tar over, skifter tema, venter ikke på tur i samtalen og vipps var mannen ferdig og vi fikk ikke snakket ferdig. Vi begge ga hverandre et sånt blikk da han var på vei ut at vi ønsket å snakke ferdig men det hadde liksom vært litt rart siden vi ikke kjenner hverandre. Fåkk åff Gunhild! Anonymkode: abc96...925
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå