Gå til innhold

Tar ikke hensyn til mine behov i sengen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med samboer i 3 år, og elsker han over alt på jord. Syns han er veldig tiltrekkende osv, og jeg blir ofte kåt.
MEN han har en tendens til å tulle veldig mye. Han er en sånn person. Og dette får kåtheten min til å forsvinne på sekundet og ikke komme tilbake om det skjer under forplay. Eks tullestemme går det veldig mye i. Jeg har prøvd å fortelle han dette UTALLIGE ganger, men det går rett og slett ikke inn. Det skjer ca hver gang vi har sex for tiden at han tuller det til slik at jeg virkelig ikke blir våt og kåt nok før sex. 

Tidligere i forholdet var det ikke sånn i det hele tatt, men det er kanskje fordi han ikke var så trygg på meg. Det skjer heller ikke om han er litt sint naturligvis, så innimellom prøver jeg faktisk å få han sint før sex kun fordi jeg ikke orker tullestemme osv..

Flere som kan skjenne seg igjen? isåfall, hvordan bli kvitt problemet, eller hvordan få det til p synke inn hos kjæresten? Føler ikke han tar det seriøst i det hele tatt når jeg tar det opp. Samme med at han vet jeg er veldig submissive, og jeg klarer virkelig ikke å bli kåt om jeg føler meg dominant. Så det å sitte oppå han under forplay er for meg helt avtennende. Alikevell skal han alltid ha meg på toppen under forplay. Ender bare med halvveis tørr seg, og faking av orgasme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må gjøre det helt klinkende klart at du synes det er turn off. Ikke tull når du snakker om det. Ta det opp på en ordentlig måte. Si at du sliter med å bli kåt, og at du kan bli mer kåt hvis han slutter å tulle samt at han er mer bestemt. Ikke la han tøyse de bort. Vis at du mener alvor. Gjør han det før sex igjen så må du ta en time-out. Stoppe og prate om det på nytt. Si at du ikke blir kåt av at han tuller sånn. Si noe som at "kan du ikke bare være bestemt, og ta meg uten tull? Det er det jeg vil." Så er det selvsagt viktig at du ikke er sur etterpå. Sier du det etter du har stoppet sex/foreplay kan det være greit at du ikke virker sur etterpå, ellers kan det bli vanskelig. Prøv på nytt. Vil han ikke da kan du ta initiativ til sex senere. Kan jo hende han synes det er litt leit når han virkelig forstår at det er et problem for deg, men du må bare si det. Så får du være flink til å ta initiativ etterpå hvis det har blitt litt rar stemning. Si at du tenner veldig på han. For det gjør du jo, du vil bare ikke ha tull og tullestemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...