Gjest Familytree Skrevet 30. oktober 2019 #1 Skrevet 30. oktober 2019 (endret) Ville du vært mindre spent på livet hvis du visste at dette ikke stemmer? Endret 30. oktober 2019 av Familytree
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #2 Skrevet 30. oktober 2019 Hva skal stemme? Livet mitt stemmer for meg, er fornuftig for meg, da jeg tross alt velger selv hvordan jeg vil ha min hverdag. Man kan faktisk ikke leve for andre, eller i bitterhet over hva andre har gjort. Men mitt liv og hva som er fornuftig for meg, vil jo virke som galskap for andre. Anonymkode: 7227f...b63
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #3 Skrevet 30. oktober 2019 Du spør litt uklart. Om livet TRENGER å være fornuftig? Hva er fornuftig? Når jeg hører det ordet så tenker jeg kjedelig. Og jeg har dessverre valgt litt fornuftig på mange måter. Ting som har fristet har jeg tenkt kanskje ikke var så lurt. Men så sitter man bare med bitterhet og nysgjerrighet da. Anonymkode: ffb10...8dd
Gjest Familytree Skrevet 30. oktober 2019 #4 Skrevet 30. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du spør litt uklart. Om livet TRENGER å være fornuftig? Hva er fornuftig? Når jeg hører det ordet så tenker jeg kjedelig. Og jeg har dessverre valgt litt fornuftig på mange måter. Ting som har fristet har jeg tenkt kanskje ikke var så lurt. Men så sitter man bare med bitterhet og nysgjerrighet da. Anonymkode: ffb10...8dd Done
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #5 Skrevet 30. oktober 2019 2 minutter siden, Familytree skrev: Done ??????? Anonymkode: ffb10...8dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå