Gå til innhold

Erfaring med SMSO? (Senter mot seksuelle overgrep)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært der? Hvordan var det og hvilken erfaring fikk du? Fikk du nøstet opp i noe? 

Anonymkode: 94851...6e3

Skrevet

Har vært på smiso. Jeg går der ende like det veldig godt

Skrevet
Akkurat nå, Lady1995 skrev:

Har vært på smiso. Jeg går der ende like det veldig godt

Så godt at du får god hjelp der 😊

Ts

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har vært der? Hvordan var det og hvilken erfaring fikk du? Fikk du nøstet opp i noe? 

Incest du har opplevd?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så godt at du får god hjelp der 😊

Ts

Får og hjelp av sexolog og skal snart til søvnspesialist

Gjest blåbærpike
Skrevet

Jeg har bare gode ting å si om smiso! Har møtt kompetente mennesker som kan jobben sitt og feltet godt. 

Skrevet
8 minutter siden, blåbærpike skrev:

Jeg har bare gode ting å si om smiso! Har møtt kompetente mennesker som kan jobben sitt og feltet godt. 

Så godt å høre at du har møtt kompetente mennesker der 💞

Ts

Skrevet
53 minutter siden, Lady1995 skrev:

Incest du har opplevd?

Kanskje. Det blir det mest riktige å si, for jeg vet ikke. Har minner, men vet ikke om det virkelig har skjedd eller ikke. Har sendt Mail til SMSO om det er mulighet for samtale om man er usikker på om man har vært utsatt for overgrep eller ikke.

Ts

• Liker 1
Skrevet

Fikk tilbud om faste samtaler der per tlf, men de ringte aldri opp som planlagt, bare tull å sitte å vente i en time på en tlf samtale..

Fikk mye bedre hjelp andre steder!

Anonymkode: d3344...c3c

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje. Det blir det mest riktige å si, for jeg vet ikke. Har minner, men vet ikke om det virkelig har skjedd eller ikke. Har sendt Mail til SMSO om det er mulighet for samtale om man er usikker på om man har vært utsatt for overgrep eller ikke.

Ts

Hva har skjedd?❤️

Skrevet
Akkurat nå, Lady1995 skrev:

Hva har skjedd?❤️

Veldig vanskelig å snakke om. Har aldri sagt det til noen

ts

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk tilbud om faste samtaler der per tlf, men de ringte aldri opp som planlagt, bare tull å sitte å vente i en time på en tlf samtale..

Fikk mye bedre hjelp andre steder!

Anonymkode: d3344...c3c

Så dumt at du ikke fikk et bedre tilbud 😞

ts

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig vanskelig å snakke om. Har aldri sagt det til noen

ts

Skjønner var sykt vanskelig å snakke om det før❤️

Jeg opplevde incest i over 2 år. 

Skrevet

Fikk veldig god hjelp når jeg fikk det. Men plutselig sa de at de ikke kunne hjelpe meg mer, og etter tre år med faste avtaler kunne de plutselig ikke sette opp nye avtaler. Bad meg ta kontakt og når jeg gjorde det fikk jeg spørsmål om hvorfor jeg valgte å ta kontakt. Tok det som en vennlig avvisning og sluttet etterhvert å ta kontakt. Syntes det fremdeles er vondt å tenke på når jeg skriver om det. Men har ikke behovet lenger heller, da jeg har verdens mest varme og dyktige menneske av en psykolog tilstede for meg og som hjelper meg nå. 

Lykke til, uansett hva du velger! varme tanker fra meg

Anonymkode: 6156f...130

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Fikk veldig god hjelp når jeg fikk det. Men plutselig sa de at de ikke kunne hjelpe meg mer, og etter tre år med faste avtaler kunne de plutselig ikke sette opp nye avtaler. Bad meg ta kontakt og når jeg gjorde det fikk jeg spørsmål om hvorfor jeg valgte å ta kontakt. Tok det som en vennlig avvisning og sluttet etterhvert å ta kontakt. Syntes det fremdeles er vondt å tenke på når jeg skriver om det. Men har ikke behovet lenger heller, da jeg har verdens mest varme og dyktige menneske av en psykolog tilstede for meg og som hjelper meg nå. 

Hm, det var en stygg måte å avslutte en behandling på.

Anonymkode: 8085e...a76

• Liker 3
Annonse
Skrevet
1 time siden, Lady1995 skrev:

Skjønner var sykt vanskelig å snakke om det før❤️

Jeg opplevde incest i over 2 år. 

Klem til deg :klem:

ts

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så godt at du fikk god hjelp der, men det er leit å høre at du ble avvist på den måten. Må ha vært vondt. Godt du følges opp av psykolog.❤️
Jeg går også i terapi, og det er viktig å gjøre det også
ts

• Liker 1
Skrevet

Har fått masse hjelp av smiso. Fantastiske damer som jobber der. Mye kunnskap og trygt og godt på alle måter. Der blir du behandlet med respekt. De er svært kunnskapsrike. Ikke nøl med å ta kontakt 

Anonymkode: 4b800...3b1

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har fått masse hjelp av smiso. Fantastiske damer som jobber der. Mye kunnskap og trygt og godt på alle måter. Der blir du behandlet med respekt. De er svært kunnskapsrike. Ikke nøl med å ta kontakt 

Anonymkode: 4b800...3b1

Så nydelig å høre at du ble så godt mottatt❤️ må ha vært veldig fint.

Vet du om man kan få samtale om man er usikker på om man har vært utsatt for overgrep?

ts

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så nydelig å høre at du ble så godt mottatt❤️ må ha vært veldig fint.

Vet du om man kan få samtale om man er usikker på om man har vært utsatt for overgrep?

ts

Støttesenterene er for utsatte og pårørende :)

Anonymkode: c0eb2...42f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...