AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #1 Skrevet 30. oktober 2019 Jeg bruker en fuktighetskrem jeg kjøper på apoteket, og jeg har egentlig ganske fin hud, det eneste er at den er litt tørr og sensitiv. Bruker ingen andre produkter, ingen rens, ingen toner etc. Har null peiling på hudpleie og lurer på hvor mye det har for seg? Bruker ikke så mye sminke på huden, bruker stort sett bare litt concealer, eyeliner og mascara. Hvor mye bedre hud får man av å bruke flere produkter? Anonymkode: 0f371...a91
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #2 Skrevet 30. oktober 2019 Hvis man har gusten, tørr hud, eller pigmentflekker, kviser, sorte prikker eller andre problem med huden, så vil selvsagt gode produkter gjøre en forskjell. Er man derimot priset med snehvit sin porselenshud, som krever Ingenting, så kommer man veldig langt med en god solkrem for å bevare den fine huden. Anonymkode: 4ccc9...4f7 1
Hjertefisk Skrevet 30. oktober 2019 #3 Skrevet 30. oktober 2019 Du er heldig. Det høres ut sim om du har ganske fin hud. Da er det ingen vits i å kjøre på med produkter. I værste fall kan du gjøre den fine huden din mindre pen. 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #4 Skrevet 30. oktober 2019 Tror det kommer veldig an på hudtypen din. Noen har jo fin og "lettvint" hud fra naturens side. Hvis man selv er fornøyd med huden sin, ser jeg ingen grunn til å pøse på med dyre produkter. Selv må jeg bruke et serum for å ikke få urenheter/kviser. Det er absolutt verdt pengene. Men jeg gidder ikke å kjøpe de tusen andre produktene hudpleieren prøver å prakke på meg fra det samme merket. Anonymkode: 2c3a4...0d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå