Gå til innhold

Nakenhet før og nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man ser bort fra naturisme; er det skjedd en markant endring i hvordan vi ser på nakenhet, spesielt blant de yngre? Når jeg var i tenårene gjorde vi gutta mer eller mindre vellykkede forsøk på å spionere på jentene i dusjen eller på andre måter for å få øye på en dott eller en pupp. Det var jo en viss tilgang på blader, men det kunne ikke måle seg med en virkelig jente/dame. Var for så vidt heldig, da overgangen fra tenåring til voksen var i tiden for toppløs soling, så det var en periode med god tilgang på pupper. Husker min første nærkontakt med fitte. Jeg var 19 og holdt på å dø på meg. Det var jo så vakkert og fantastisk. Skal vi dømme etter senere års realityserier, hvor en del av «forretningsidéen» er naken tverrkjønnlig mingling, kan det virke som nakne kropper er dagligdags, og man gidder ikke å løfte et øyenbryn når en naken kropp av motsatt kjønn passerer. Nå kan det vel hende at de ungdommene som melder seg på slike programmer er en smule eksebishonistiske både fysisk og psykisk; hva vet jeg

Hvordan reagerte dere ved synet av en pikk eller fitte første gangen? (fortrinnsvis av motsatt kjønn)

Anonymkode: 7be7b...1ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, habiwa8248 skrev:

Mannen min lurte på meg med en annen kvinne! Jeg fant bildene hans på datingsiden http://gg.gg/fkz4r. Registrer deg og finn mannen din, jeg er sikker på at du vil finne ham

? Finner nok ikke mannen min siden jeg er mann og hetro med stor H 😂

Anonymkode: 7be7b...1ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...