Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2002 #1 Del Skrevet 4. september 2002 Noen som vet hvem som har de billigste løsningene? Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zaphod Skrevet 5. september 2002 #2 Del Skrevet 5. september 2002 Hei Det finnes et hav av levrandører på slike tjenester.. Du kan også finne en del gratis.. Snublet over denne i dag.. http://bkmedia.no GRATIS DOMENE (.com/.net/.org/.biz/.info/.ws) 200 MB lagringsplass 2 GB trafikk pr. måned! Ubegrenset antall epostadresser Ubegrenset med FTP-kontoer Støtte for scripts og databaser Subdomener Eget kontrollpanel 78,- kr pr mnd.. Som du ser her får du et eget kontrollpanel. Dette er absolutt en fordel og gir deg full kontroll over webstedet.. Har du litt erfaring med web og ønsker et domene, databasetilgang etc..Er dette tingen. -Skal du bare ha et sted å legge hjemmesiden din?? Let litt til!! Jeg bruker selv www.hostrocket.com og er veldig fornøyd med disse.. - zap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest terje Skrevet 5. september 2002 #3 Del Skrevet 5. september 2002 Alt: 1 i tillegg har det støtte for php og mysql. Kun 7.95 USD pr. mnd http://www.jtlnet.com/pkg_linux.html Jeg har ikke brukt disse, men jeg vurderer det! Alt 2: www.directnic.com kun 15 USD pr ÅR, hvis du registrerer com net eller org domene der. De har kun støtte for HTML filer. Jeg bruker de og jeg er kjempefornøyd. Directnic er veldig profesjonelle og svarer både på livesupport og ellers så får du svar fa 5 min til 1 døgn. ANBEFALES (hvis det holder med HTML filer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 5. september 2002 #4 Del Skrevet 5. september 2002 Jeg vil anbefale www.namezero.com. Denne tjenesten bruker jeg. For $20 pr år får man alt dette: Your choice of a .com, .org, .net, .cc, or .info domain Registration in your name for a full year Discounts of up to 40% for multi-year registrations Domain-based email forwarding (e.g.: [email protected]) Multiple email addresses (e.g.: [email protected], [email protected]) 10mb Web email account with POP access Optional navigation bar on your domain No Namezero advertising on your domain or emails Domain URL forwarding so you can decide what people see when they visit your domain Immediate processing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-. Skrevet 5. september 2002 #5 Del Skrevet 5. september 2002 Hei! Det ser ut som om Terjes alternativ 1 er et rent webhotelltilbud. Eventuelle domenekostnader vil komme i tillegg. NameZero tar vel også ekstra dersom de skal tilby deg lagringsplass til dine websider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Terje Skrevet 5. september 2002 #6 Del Skrevet 5. september 2002 med mitt Alt. 1 så kan man også installere et bulletin board system. Feks. det samme som vi er inne på nå! Det er enkelt å få til: http://www.phpbb.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2002 #7 Del Skrevet 5. september 2002 Noen som vet noe mer om BK Media? Er det stabilt osv? Tilbudet er nesten for godt til å være sant. Vurderer å bestille med en gang, men vet ikke om jeg tør.. Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå