Gå til innhold

Når kjæresten dumper en pga voldtekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fullstendig knust. Ble utsatt for en sovevoldtekt da jeg var meget beruset for noen uker siden. Jeg hadde blant annet blitt voldtatt med trepinner analt... Jeg klarte ikke å gå skikkelig på mange dager og hadde merker over hele kroppen min hvor jeg har blitt slått og bindet fast mens jeg har vært ute av stand til å ta vare på meg selv. Jeg husker ingenting, våknet opp med enorm smerte. 

Jeg klarte først å anmelde dette i dag, men fordi jeg ikke har anmeldt det før har kjæresten min fått det for seg at jeg ønsket å ha "hardcore" sex med vedkommende. Jeg har vært så ødelagt mentalt at jeg har drukket alkohol og selvmedisinert meg siden dette skjedde. Nå har jeg i tillegg blitt dumpet.. Vet ikke hva jeg skal gjøre. 

Anonymkode: 52a78...ccb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars, stakkars deg! Det kjennes ikke ut sånn nå, men på sikt vil du være takknemlig for å ikke ha eksen din i livet ditt. En som ikke støtter deg igjennom noe sånt er ikke verd deg, tenker jeg. Mange gode klemmer til deg ❤️

Anonymkode: 92863...1fe

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er fullstendig knust. Ble utsatt for en sovevoldtekt da jeg var meget beruset for noen uker siden. Jeg hadde blant annet blitt voldtatt med trepinner analt... Jeg klarte ikke å gå skikkelig på mange dager og hadde merker over hele kroppen min hvor jeg har blitt slått og bindet fast mens jeg har vært ute av stand til å ta vare på meg selv. Jeg husker ingenting, våknet opp med enorm smerte. 

Jeg klarte først å anmelde dette i dag, men fordi jeg ikke har anmeldt det før har kjæresten min fått det for seg at jeg ønsket å ha "hardcore" sex med vedkommende. Jeg har vært så ødelagt mentalt at jeg har drukket alkohol og selvmedisinert meg siden dette skjedde. Nå har jeg i tillegg blitt dumpet.. Vet ikke hva jeg skal gjøre. 

Anonymkode: 52a78...ccb

Hei. Jeg må først få lov å si, at dette er bare helt forferdelig !! Du skulle aldri måtte oppleve noe slikt! Jeg har selv opplevd voldtekt og jeg vet hvordan dette med selv-medisinering fungerer. men dette burde du absolutt IKKE GJØRE ! Det er faktisk det dummeste du gjør i den situasjonen du er i nå. Du vil bare bli mer og mer emosjonelt ødelagt om du velger å fortsette med dette. Kan jeg få spørre hvor gammel du er ?

Dette med at kjæresten din velger å dumpe deg, er noe du dessverre ikke kan gjøre noe med - dette bør du forsøke å akseptere. Dessuten så er han jo ingen verdi for deg om han velger å reagere slik. Altså ingen god kjæreste!  Men jeg skjønner jo at hele situasjonen er vond og uutholdelig nå.  Jeg anbefaler på det sterkeste at du finner noen å prate med - noen du stoler på, noen du kan fortro deg til. Det finnes jo også en del type krise-telefoner du kan ringe til, slik at du kan få hjelp til å prosessere dette her. Dette er heller ikke din skyld (håper du vet dette) !    Men for din egen del , vær så snill og slutt med å drikke for å få vekk smerten! Dette er kanskje veldig rett ut, men tenk på hvilke substans som faktisk fikk deg inn i dette her - alkohol er virkelig ikke løsningen! Du må rett og slett akseptere det som har skjedd og få hjelp til å komme deg igjennom. 

Jeg håper ikke jeg var for "rett fram" med deg og jeg må igjen presisere at dette er på ingen måte din feil !  Og jeg vet at det føles helt håpløst nå, men jeg kan love deg at om du våger å stå i det og få hjelp, så vil dette ordne seg. og du vil føle deg bra igjen om en stund ❤️ Vær sammen med god venner og familie (ikke isolere deg), sørg for å få i deg mat (supper og smothies er enkelt å få i seg om matlysten er dårlig) .  jeg vet ikke hva mer jeg skal si, men bare spør om du lurer på noe 😃 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...