AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #1 Skrevet 30. oktober 2019 Jeg har en app som viser hvem som er inne å ser på profilen min. Jeg er ikke så aktiv på Facebook selv så det er lite nytt som blir lagt ut. Jeg har noen jenter som spesielt ofte er inne å ser på profilen min. Hun ene har jeg heller ikke som venn. Kan det være at de er interessert i meg? Dere som er aktiv på Facebook, pleier dere å snike på profilen til andre ofte for å se om det er noe nytt? Hun ene gikk jeg i klasse med på barneskolen for 15 år siden. Hun andre har akkurat begynt å jobbe der jeg jobber. Jeg har ikke hatt noe kontakt med hun jeg gikk på barneskolen med annet enn at vi møttes tilfeldig på en sammenkomst for et års tid siden og slo av to ord på veien hjem. Hun andre jobber kveldsskift, så jeg ser og prater sjelden med henne. Jeg har også en del andre jenter som jevnlig er inne å ser på profilen min, så derfor lurer jeg på hva som er vanlig. Hilsen en som ikke er så aktiv på Facebook. Anonymkode: 931e6...1bb
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #2 Skrevet 30. oktober 2019 Hvilken app er det du bruker? Anonymkode: 4f8db...135 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #3 Skrevet 30. oktober 2019 Jeg kan innom de jeg er interessert i, missunnelig på, mistenker for noe, hadde spesielle roller for meg før(altså var gode venner eller mobbere) fordi jeg vil se hvordan det går. det er ikke no mer skummelt enn det Anonymkode: 18527...ca7
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #4 Skrevet 30. oktober 2019 Hvilken app er det? Anonymkode: e106e...6fe
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #5 Skrevet 30. oktober 2019 Jeg sjekker ut han jeg liker jevnlig, og andre av ulike årsaker. Jeg er nyskjerrig av meg. Den appen MÅ jeg ha😅 Anonymkode: 0506a...400
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #6 Skrevet 30. oktober 2019 Det der er bare tull Anonymkode: 419ed...0f3 6
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #7 Skrevet 30. oktober 2019 Prøvde å google apper som lar deg se hvem som har sett på facebook-profilen din, og det ser ut som at det ikke finnes noen app som lar deg gjøre det. De appene som påstår at de kan vise deg det er bare svindel. Anonymkode: 4f8db...135 6
Kjæregutt Skrevet 30. oktober 2019 #8 Skrevet 30. oktober 2019 (endret) Prøv å spørre, stopp det tenker, kanskje de elsker ikke deg... Endret 30. oktober 2019 av Kjæregutt
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #9 Skrevet 30. oktober 2019 Godt mulig de kikker på profilen din, men du er nok litt innbilsk om du hopper rett på "Haha, busted! De elsker meg alle sammen!" Folk sjekker nok profilene til den de er interssert i mer enn nok, men de sjekker og folk de bare kom til å tenke på, folk de ble litt nyskjerrig på av én eller annen grunn, folk de ikke kan fordra, folk de ser opp til osv. Nyskjerrighet er nok den aller vanligste grunnen til at noen skjekker noens profil. Anonymkode: 30c6a...48d 1
Kjæregutt Skrevet 30. oktober 2019 #10 Skrevet 30. oktober 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sjekker ut han jeg liker jevnlig, og andre av ulike årsaker. Jeg er nyskjerrig av meg. Den appen MÅ jeg ha😅 Anonymkode: 0506a...400 Disse appene har vanligvis flere problemer enn et barn med tept
Chizue Skrevet 30. oktober 2019 #11 Skrevet 30. oktober 2019 Jeg søker gjerne opp navn til folk jeg kjenner, eller gått på skole med.. Mest fordi jeg er nysgjerrig på hvordan det går med de, men ikke interessert nok til å legge de til som venn /skrive til de. Mange som har gått bort fra facebook og over til andre plattformer De vennene jeg har igjen og de jeg kjenner, bruker mest facebook til hobby, markedsplass, markedsføring eller politiske budskap
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #12 Skrevet 30. oktober 2019 Appen er reell og jeg har testet den ut med å få venner til å klikke inn på profilen min. Minuset er at det kommer reklame mellom hver gang du trykker på et tall for å se hvem som skjuler seg bak luken. Anonymkode: 931e6...1bb
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #13 Skrevet 30. oktober 2019 De jeg prater om er inne å ser nesten daglig på profilen min. Anonymkode: 931e6...1bb
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #14 Skrevet 30. oktober 2019 Det er bare tull sier jeg Anonymkode: 419ed...0f3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #15 Skrevet 30. oktober 2019 Lasta ned appen og den er jo bare fake. Den kan ikke tas seriøst. Anonymkode: 045eb...e48 2
Gjest bienvilleparish Skrevet 30. oktober 2019 #16 Skrevet 30. oktober 2019 Det er jo bare tull. Tror du ikke alle hadde brukt den hvis den faktisk funka?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #17 Skrevet 1. november 2019 Appen er høyst reell. Jeg ser for eksempel folk jeg har blitt kjent med som jeg ikke har vært å sett på Facebook profilen til dukker opp på listen. Her om dagen lå jeg til en kollega og da dukket plutselig samboeren hennes opp på listen over de som har sett på profilen. Minuset med appen er at du må trykke på en og en luke for å se hvem som har sett på profilen din sist, også er det mye reklame. Du kan selge også sjekke dette med å gå inn i kildekoden til Facebook og se profil adressen til de som har vært å sett. Dette er imidlertid mye arbeid da man må klippe ut og lime inn en og en adresse. Appen gjør i stedet jobben for deg. Anonymkode: 931e6...1bb
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #18 Skrevet 1. november 2019 Den appen er garantert tull. Testet den nå og som "Follower no.22" dukket det opp en venn som har vært død i 2-3 år... Anonymkode: ee636...503
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #20 Skrevet 1. november 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Appen er høyst reell. Jeg ser for eksempel folk jeg har blitt kjent med som jeg ikke har vært å sett på Facebook profilen til dukker opp på listen. Her om dagen lå jeg til en kollega og da dukket plutselig samboeren hennes opp på listen over de som har sett på profilen. Minuset med appen er at du må trykke på en og en luke for å se hvem som har sett på profilen din sist, også er det mye reklame. Du kan selge også sjekke dette med å gå inn i kildekoden til Facebook og se profil adressen til de som har vært å sett. Dette er imidlertid mye arbeid da man må klippe ut og lime inn en og en adresse. Appen gjør i stedet jobben for deg. Anonymkode: 931e6...1bb Selvfølgelig er appen reell, men det er bare tull. Det appen påstår at den gjør går faktisk ikke an. Anonymkode: 419ed...0f3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå