AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #1 Skrevet 30. oktober 2019 Jobber som sykepleier. Oppdaget at jeg ikke har fått den annsiniteten som jeg har krav på. Noen som vet hvor jeg finner ut reglene for hvordan annsinitet skal regnes ut? Har også fått høre at praksis i forbindelse med studie skal regnes med. Hvordan får man regner sammen denne når det er over 10 år siden jeg var ferdig utdannet? Anonymkode: da72e...d11
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #2 Skrevet 31. oktober 2019 Ulike arbeidsgivere praktiserer det ulikt, også innenfor det offentlige. De fleste er opptatt av relevant ansiennitet, så det du har jobbet som sykepleier, det er det som gir ansiennitet dersom du jobber som sykepleier. Anonymkode: 4e5e1...ef9
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #3 Skrevet 31. oktober 2019 Hvis du har jobbet som sykepleier i 10 år så har du vel maks ansiennitet uansett? Anonymkode: 4af89...c9b
Valiza Skrevet 31. oktober 2019 #4 Skrevet 31. oktober 2019 Det med ansiennitet praktiseres ulikt fra sted til sted. Noen steder regner fra en var ferdig utdannet, andre tar med all relevant jobberfaring. Du må spørre på din arbeidsplass hvordan de praktiserer det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå