Gå til innhold

Vippe-extension, synes det ble for unaturlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt det før og vært fornøyd, denne gangen syntes jeg imidlertid at det ser for unaturlig ut 😕 

IMG_20191030_154246.jpg.121a39dc852c6cd7c257b38fe9f46084.jpg

Ser kanskje bedre ut på bilde enn i virkeligheten, men det ser veldig rart ut synes jeg 😕 skulle helst hatt de litt kortere. Mine egne vipper er mye kortere og redd for hvordan det vil se ut når vippene begynner å falle av. Bør jeg bare få dem fjernet? Ba om naturlig, men synes ikke det ser naturlig ut i det hele tatt. 

Anonymkode: 2bde3...20b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ligner på Villa Paprika 

Anonymkode: fe2b5...c3b

Skrevet

Syns det var ganske fint og relativt naturlig

Skrevet

Siden jeg ikke vet hvordan du ser ut uten, kan jeg ikke si at jeg synes at dette ser naturlig ut - men du synes nok det selv siden du ikke er vant til det 🙂

Skrevet

Ser bare fint ut det der da, jrg hadde ikke reagert negativt 

Anonymkode: 78b31...ee8

Skrevet

Jeg synes det ser fint og naturlig ut. Gi det noen dager, kanskje du venner deg mer til det😊.

Anonymkode: f59c5...671

Skrevet

Ja nei, det var jo kjempefint! Akkurat sånne vipper jeg ville hatt om jeg skulle hatt extensions :0) Det er nok bare utrolig uvant i starten, gi det noen dager! Du ser flott ut ^^

Skrevet

Jeg synes det er fint med vipper, og har hatt det selv, men det ser ikke naturlig ut.På samme måte som mascara på vipper heller ikke ser naturlig ut,-men fint synes jeg det er uansett. Bare synd det sliter sånn på vippene😞

Anonymkode: 0c0ae...323

Skrevet

Dere har beroliget meg litt. Så kanskje jeg bare trenger å bli vant med dem. Det er veldig stor forskjell utfra hvordan jeg vanligvis ser ut. :P 

TS

Anonymkode: 2bde3...20b

Skrevet

Det tror jeg. Du venner deg nok til det😊 For det er et flott resultat! Ikke i nærheten av det voldsomme greiene som mange kjører. Og, du har veldig fine øyne!

Anonymkode: f59c5...671

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Vil si at resultatet ditt er veldig naturlig til å være vippeextensions. Men skjønner at du føler deg annerledes. Du kunne fått et langt verre resultat for å si det sånn

Anonymkode: 52d8f...450

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...