Gå til innhold

Har dere angret veldig på en tråd dere postet på forumet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere angret veldig på en tråd dere postet på forumet?
Hvorfor angret dere? 
Fikk dere gjort noe med det? (som å få tråden slettet o.l?)

Anonymkode: c6670...086

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Var i en kjip og sårbar situasjon og fikk bare side på side med drit og kjeft. Mye ble slettes som hets uten at jeg rapporterte det selv. KG kan virkelig være et motbydelig sted. Heretter holder jeg meg til praktiske og overflatiske temaer. 

Anonymkode: 168f4...83f

• Liker 3
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Var i en kjip og sårbar situasjon og fikk bare side på side med drit og kjeft. Mye ble slettes som hets uten at jeg rapporterte det selv. KG kan virkelig være et motbydelig sted. Heretter holder jeg meg til praktiske og overflatiske temaer. 

Anonymkode: 168f4...83f

Enig. Hvis det oppstår et eller annet med familie eller venner som er vanskelig, så publiserer jeg det aldri her. Skyldfølelse har jeg nok av fra før, så trenger ikke side på side med anklager og personangrep der jeg blir fortalt at alt som skjedde var min skyld. Det bare forsterker min egen dårlig samvittighet. 

Leit at du ble møtt så dårlig her. Føler med deg ❤️❤️

Anonymkode: 8a161...208

• Liker 3
Skrevet

Ja, jeg ble bitt hodet av i 2 av trådene jeg startet. Begge to handlet om at jeg trengte hjelp til å håndtere min mor, men flesteparten som svarte, tydde til personangrep.

Anonymkode: 13f2e...138

• Liker 1
Skrevet

Ja har blitt hetset med personangrep flere ganger. Tør bare å være anonym her.

Anonymkode: 16a12...451

Skrevet

Jeg skrev en tråd om alvorlig sykdom hos eget barn, men ble ikke trodd av mange fordi de mente behandlingsopplegg, oppfølging etc var helt urealistisk, at det ikke var hold i

det jeg skrev! I tillegg til mye annen ubegrunnet kritikk og kritikk pga at de som svarte ikke hadde kunnskap/erfaring/empati nok til å forstå situasjonen. Det virket som om en del ville få meg til å tilstå at jeg løy.

Det var helt surrealistisk og jeg ble faktisk ganske lei meg noen dager. Lei meg fordi enkelte kan være så ufølsomme og noen ganger kan man lure på om de faktisk er onde.

Den tråden har gjort at jeg aldri skriver noe personlig her. Tror faktisk den tråden har gjort at jeg tviler mer på mennesker generelt. Hvem har glede av å tråkke så til de grader på noen som allerede ligger nede.

Anonymkode: e6339...500

• Liker 2
Skrevet

Jeg skrev en tråd hvorpå noen da klarte å gjekjenne meg i pga den tråden, trur jeg klarte å overbevise de om at de tokk feil " KG jeg? Hallo, jeg er mann, jeg sitter da ikke på det rødstrømpeforumet å leser om menssmerter og strikkeoppskrifter....."

For mange år siden så jeg meg nødt til å slette profilen min her da jeg skreiv noe i et svar på en tråd, som ble totalt missforstått og jeg fikk så mye pes at jeg nesten ble skuddredd, etter det skriver jeg bare som anonym..

Anonymkode: 2632a...fbd

• Liker 1
Skrevet

Ikke å angre seg for noe, de er bare idioter og lite voksen i hodet om de skal pirke på alt med trådstarter. Jeg lot innlegget være så folk kunne se hvor idiotiske de hørtes ut. Jeg spør ellers ikke noe råd her inne om noe JEG SELV bør velge. Folk her kna gi deg mye dårlige og uerfarne råd. Spør ikke etter råd mer, lytter til hjertet og tar det derifra, ingen vet svaret til mitt spørsmål mer enn meg.

Skrevet

Ja. For noen år siden opplevde jeg en tragedie i familien. Laget en tråd om det i sørgeforumet, men det kunne jeg ha spart meg. Spekulasjoner grodde opp som paddehatter, mange som trodde det jeg skrev om var noe jeg satt og fant på. Siste gang jeg deler noe mer følsomt enn hva jeg har til middag her på KG. 

Anonymkode: e62de...7b3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...