AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #1 Skrevet 30. oktober 2019 Vi skal pusse opp stua og spisestua, men klarer ikke helt å bli enige om gulv. Det må nok bli laminat siden vi har hund, men er veldig usikker på farge. Vi har ikke bestemt oss for farge på vegg heller, men det kommer nok til å bli gråtoner. Har noen lyst til inspirere oss litt? Stua og spisestua er ca 45 kvm til sammen og det er vinduer langs hele den ene siden. Anonymkode: b6724...c12
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #2 Skrevet 31. oktober 2019 Nå ville jeg jo tatt et gulv som ligner på gulvene i andre rom, så lenge du er fornøyd med det. Lappeteppe av forskjellige gulv i huset er jo ikke pent. Men ellers, se på Berry Alloc Grand Avenue La Rambla. Eller Champs Elysées om du ønsker litt mer "liv" i gulvet. Eller Embassy Row om du ønsker litt mørkere. Ønsker du ennå mørkere gulv, noe som kan jo være fint, må du nok leve med å se støv på gulvet og støvsuge oftere. Du kan enten google selv eller se alle jeg nevner her : https://www.flisekompaniet.no/gulv/laminat/hoytrykkslaminat-165505c1/ Pergo har tilsvarende gulv og farger. Vi har pergo og er fornøyde med det. Pergo er også litt billigere, derfor valgte vi den (var kampagne på 189,- pr kvm og vi trengte 120 kvm). Men om prisen er ikke så kritisk, anbefaler jeg Berry Alloc fremfor Pergo pga de har bedre låsesystem. Spesielt om dere skal legge gulvet selv. Anonymkode: 63b9b...75d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå