Skytten10 Skrevet 30. oktober 2019 #1 Skrevet 30. oktober 2019 Hei, Flyttet til ny by pga jobb (bort fra nær familie og venner) der jeg etterhvert har fått noen bekjente, men ingen nære venner. Jobber turnus så har i perioder mye fri der det kan gå dager uten planer og menneskelig kontakt. Har noen noen tips på hvordan få nye venner/kjæreste/bredere nettverk i en mellomstor by når man er i slutten av tjue årene ? Hvordan legge opp dagen? Erfaringer rundt dette som har snudd livssituasjon fra dårlig til bedre? Føler jeg kaster vekk livet ved å sitte hjemme på fridager og råtne vekk...
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #2 Skrevet 31. oktober 2019 Engasjer deg i vennegrupper på Facebook. Oppsøk fritidsaktiviteter. Møt på quiz på puber. Nye venner kommer ikke bankende på døra av seg selv Anonymkode: 1f138...245
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #3 Skrevet 1. november 2019 På 30.10.2019 den 15.20, Skytten10 skrev: Hei, Flyttet til ny by pga jobb (bort fra nær familie og venner) der jeg etterhvert har fått noen bekjente, men ingen nære venner. Jobber turnus så har i perioder mye fri der det kan gå dager uten planer og menneskelig kontakt. Har noen noen tips på hvordan få nye venner/kjæreste/bredere nettverk i en mellomstor by når man er i slutten av tjue årene ? Hvordan legge opp dagen? Erfaringer rundt dette som har snudd livssituasjon fra dårlig til bedre? Føler jeg kaster vekk livet ved å sitte hjemme på fridager og råtne vekk... Begynn med en organisert aktivitet. Idrett, kor, trening, kvinnegrupper, politikk, religion, håndarbeid, friluftsliv, Røde kors osvosv Anonymkode: cfcc5...918
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå