AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #1 Del Skrevet 30. oktober 2019 Holder på å flytte og har lyst å få et mer organisert hjem nå. Vil finne en plass til alt å ha bokser og kurver til ulike ting. Tenker disse boksene må plasseres logiske steder. Har dere forslag til hvilke ting som kan plasseres sammen? Kan ikke ha en kurv til batterier, en til ledninger, en til telys, en til kubbelys osv. Kom gjerne med forslag til hvor jeg kan finne greie kurver og bokser. Ok kvalitet og utseende, men helst ikke så dyr 😊 Anonymkode: f73c9...b13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pikeliten Skrevet 30. oktober 2019 #2 Del Skrevet 30. oktober 2019 7 hours ago, AnonymBruker said: Holder på å flytte og har lyst å få et mer organisert hjem nå. Vil finne en plass til alt å ha bokser og kurver til ulike ting. Tenker disse boksene må plasseres logiske steder. Har dere forslag til hvilke ting som kan plasseres sammen? Kan ikke ha en kurv til batterier, en til ledninger, en til telys, en til kubbelys osv. Kom gjerne med forslag til hvor jeg kan finne greie kurver og bokser. Ok kvalitet og utseende, men helst ikke så dyr 😊 Anonymkode: f73c9...b13 Antar at du ikke skal ha alle disse boksene stående fremme, men litt inni skap og skuffer? Jeg bruker pappesker, skoesker, kurver fra Jysk og ikea og litt forskjellig til slik oppbevaring. Og ja, har én til telys, én til kubbelys etc. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #3 Del Skrevet 31. oktober 2019 Plasser ting sammen som logisk hører hjemme etter ditt hode. Jeg har bokser for "kontorting" (penner, post-it-lapper, hullmaskin, binders), "strømting" (ladere, kamera, kabelkaos), "husting" (møbelknotter, batterier, lyspærer, noen telys), "skoting" (skosmørning, ekstra lisser), "refleks" (reflekser, sykkellykter, lysende ankelbånd). Dette er pene bokser jeg har stående i bokhylla i stua eller på hylla i gangen. De er gjerne kjøpt på Ikea eller Nille, og da ser jeg etter solide bokser som likevel er fine. I tillegg har jeg ting i Smartstore-bokser på loftet. Dette er ting jeg ikke trenger å ta fram så ofte. Her har jeg bokser for julepynt, påskepynt, adventspynt og generell pynt. En boks for alle slags lys, en boks for duker og servietter (noen ligger også i en skuff på stua) og en boks for juleduker, juleservietter og røde lys. Bokser for klær og sko som ikke er i sesong. Bokser for leker og barneklær som ikke brukes nå, sortert etter alder/størrelse. Husk også å kvitte deg med alt det du ikke trenger å ha liggende. "En plass til alt og alt på sin plass" er et fint ordtak, men det krever ofte at noe finner sin plass i søpla! Anonymkode: f88e3...754 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #4 Del Skrevet 31. oktober 2019 De eskene du skal lagre i boden, husk gjennomsiktig! Anonymkode: 67073...225 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå