AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #1 Skrevet 30. oktober 2019 Er du innadvendt eller utadvendt? Føler du at du får ladet opp batteriene nok til å være motivert i løpet av studiene? Hvor mange timer i uken er du sosialt aktiv inkl. sosiale nettverk og telefon/teksting med venner? Hvilke sosiale aktiviteter pleier du å gjøre? Er du sosialt aktiv i jobb ved siden av studier? Hvor mange timer i uken jobber du? Anonymkode: 178dc...73c
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #2 Skrevet 30. oktober 2019 Grunnen til at jeg spør er at jeg er en nettstudent på fulltid, og treffer aldri venner. Er singel. Føler at jeg til tider mister motivasjon til å fortsette studiene rett og slett fordi jeg er tappet for energi jeg ellers ville fått via medstudenter. Jeg har flyttet fra der jeg har hatt venner, men jeg tekster og snakker av og til med dem. Men de er jo opptatt med sine ting så blir ikke ofte. Jeg har omsider fått meg en deltidsjobb. Den er veldig sosial og i begynnelsen var den derfor topp, men den gir meg lite lengre fordi det er ingen utfordringer og langt ifra relatert til tidligere arbeidserfaring og det jeg tar sikte på å drive med i fremtiden Hvor mye tid er normalt å bruke på sosialt samvær i uken? Anonymkode: 178dc...73c
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #3 Skrevet 30. oktober 2019 Jeg jobber fullt og har fin kontakt med kollega på dagtid. Tar deltidsstudie på nett, og jobber da på egenhand ( jeg er over førti). Jeg blir fort sliten med for masse folk rundt meg hele tiden, trener i tillegg og treffer venninner da. Jeg har litt eldre barn så jeg trives litt med alene tid ( har en mann som jobber fullt og studerer deltid og, han er med på samlinger). Men er det ikke mulig å ta noen av de fagene på høyskolen i nærheten? Sånt at du kan komme deg ut en kveld i uken.. Jeg var mye sosial i 20 årene og i begynnelsen av 30 årene. Er fortsatt sosial, men har stort behov for alene tid og. Anonymkode: d4914...23b
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #4 Skrevet 31. oktober 2019 Jeg studerte på fulltid da jeg var nettstudent. I 3 år. Alle vennene mine bodde andre steder mesteparten av tiden, så det var tre relativt ensomme år. Jeg vurderte egentlig aldri å slutte, men det er jo vanskelig å motivere seg til å jobbe alene med noe i tre år uten å ha noen å være sammen med på fritiden heller. I den perioden brukte jeg veldig lite tid på sosialt samvær, og det var ganske slitsomt Anonymkode: 842f7...b9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå