AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #1 Skrevet 30. oktober 2019 Er du innadvendt eller utadvendt? Føler du at du får ladet opp batteriene nok til å være motivert i løpet av studiene? Hvor mange timer i uken er du sosialt aktiv inkl. sosiale nettverk og telefon/teksting med venner? Hvilke sosiale aktiviteter pleier du å gjøre? Er du sosialt aktiv i jobb ved siden av studier? Hvor mange timer i uken jobber du? Anonymkode: 178dc...73c
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #2 Skrevet 30. oktober 2019 Grunnen til at jeg spør er at jeg er en nettstudent på fulltid, og treffer aldri venner. Er singel. Føler at jeg til tider mister motivasjon til å fortsette studiene rett og slett fordi jeg er tappet for energi jeg ellers ville fått via medstudenter. Jeg har flyttet fra der jeg har hatt venner, men jeg tekster og snakker av og til med dem. Men de er jo opptatt med sine ting så blir ikke ofte. Jeg har omsider fått meg en deltidsjobb. Den er veldig sosial og i begynnelsen var den derfor topp, men den gir meg lite lengre fordi det er ingen utfordringer og langt ifra relatert til tidligere arbeidserfaring og det jeg tar sikte på å drive med i fremtiden Hvor mye tid er normalt å bruke på sosialt samvær i uken? Anonymkode: 178dc...73c
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #3 Skrevet 30. oktober 2019 Jeg jobber fullt og har fin kontakt med kollega på dagtid. Tar deltidsstudie på nett, og jobber da på egenhand ( jeg er over førti). Jeg blir fort sliten med for masse folk rundt meg hele tiden, trener i tillegg og treffer venninner da. Jeg har litt eldre barn så jeg trives litt med alene tid ( har en mann som jobber fullt og studerer deltid og, han er med på samlinger). Men er det ikke mulig å ta noen av de fagene på høyskolen i nærheten? Sånt at du kan komme deg ut en kveld i uken.. Jeg var mye sosial i 20 årene og i begynnelsen av 30 årene. Er fortsatt sosial, men har stort behov for alene tid og. Anonymkode: d4914...23b