AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #1 Skrevet 30. oktober 2019 Hei. Jeg er en dame på 30 år, jeg har mann, hus, inntekt osv! Alt ligger til rette for at vi skal få barn - MEN jeg er livredd for å blir gravid. Eller for å bare kaste ppillen. Jeg har veldig lyst på barn og har alltid hatt lyst på 1-2 stk. Men jeg tørr ikke å bli prøver. Er det noen andre som har hatt ekstremt lyst på barn, men slitt med å begynne å prøve? Jeg trenger erfaringer og råd. Kan også si at jeg har noe helseangst, men føler ikke det er det som stopper meg. Hadde jeg blitt gravid med et "uhell" hadde jeg blitt kjempe glad for da hadde det bare skjedd av seg selv uten at jeg har trengt å ta noen beslutning😂 Hvordan klarte dere å bestemme dere? HELP! Anonymkode: 7b1bf...187
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #2 Skrevet 30. oktober 2019 Jeg skjønner ikke helt problemet ditt. Vi bare snakka sammen, ble enige, kasta pilla, og hoppa i høyet. Hadde jeg vært 30 år å ikke gravid en gang så hadde jeg vært rimelig stressa å hadde absolutt ikke hatt noe problem med å komme igang😅 Anonymkode: c5db5...59f 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #3 Skrevet 30. oktober 2019 Jeg hadde ikke problem med å kaste pilla, MEN fikk plutselig litt panikk etter en mnd med prøving. Da var det alt mulig av tanker som svirrer. Alt fra at jeg var sikker på å miste hvis jeg ble gravid til at jeg ikke var god nok til å bli mor. Hadde virkelig lyst å begynne på pilla igjen i den perioden, men så hadde jeg jo så lyst på barn også. Så fortsatte uten pille, og ble gravid ikke så lenge etterpå. Har ikke angra et sekund! lykke til😊 Anonymkode: f7bb4...3d9
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #4 Skrevet 30. oktober 2019 Det er jo ikke gitt at du blir gravid straks du slutter på pilla. Chill. Anonymkode: d2d0e...e5c
Blingblingtahei Skrevet 31. oktober 2019 #5 Skrevet 31. oktober 2019 (endret) Vi bestemte oss for et tidspunkt å slutte på, dvs ca 2 mnd fram i tid, men slutta en uke før vi hadde bestemt fordi jeg da hadde trappa litt ned, tatt en halv pille noen uker slik at ikke det ble et hormonsjokk for kroppen, gikk på p piller med ganske mye hormoner så var redd for å få megakviseutbrudd midt i jula. Når vi hadde bestemt oss for en tid så syntes jeg det var enklere og hadde litt tid å vende meg til tanken, litt som å slutte å røyke eller no 😅 jeg regnet med at det ville ta minst et halvt år til et år å bli gravid, spesielt mtp de sterke pillene, men etter en syklus i januar ble jeg gravid i februar, da var jeg derimot bra stresset. Sitter nå med verdens beste 1 åring, ville ikke hatt det annerledes for alt i verden ❤️ Endret 31. oktober 2019 av Blingblingtahei
frk.bie Skrevet 1. november 2019 #6 Skrevet 1. november 2019 På 31.10.2019 den 6.25, Blingblingtahei skrev: Vi bestemte oss for et tidspunkt å slutte på, dvs ca 2 mnd fram i tid, men slutta en uke før vi hadde bestemt fordi jeg da hadde trappa litt ned, tatt en halv pille noen uker slik at ikke det ble et hormonsjokk for kroppen, gikk på p piller med ganske mye hormoner så var redd for å få megakviseutbrudd midt i jula. Når vi hadde bestemt oss for en tid så syntes jeg det var enklere og hadde litt tid å vende meg til tanken, litt som å slutte å røyke eller no 😅 jeg regnet med at det ville ta minst et halvt år til et år å bli gravid, spesielt mtp de sterke pillene, men etter en syklus i januar ble jeg gravid i februar, da var jeg derimot bra stresset. Sitter nå med verdens beste 1 åring, ville ikke hatt det annerledes for alt i verden ❤️ Åh, så lurt det var! Kanskje jeg skal prøve det. Da blir vi ikke aktivt prøvere og det blir ikke like skummelt. Tusen takk for svar 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå