AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #1 Skrevet 30. oktober 2019 Naturlig så har jeg en mellomblond hårfarge med endel gul/rødskjær i og jeg har farget det mørkblondt/lysebrunt de siste årene. Håret er kjempefint de første dagene, men så begynner dette gul/rødskjæret å trenge gjennom. Jeg synes det er kjempestygt, ser det spesielt når jeg er på bad med skarpt lys, i prøverom o.l, og det synes spesielt helt innerst i håret og ved røttene. Så jeg lurer på, er dette noe jeg bare må leve med eller finnes det andre her som har funnet en kjøpefarge som dekker eller hvertfall demper rødskjæret og som VARER? Drømmefargen hadde vært noe ala dette: Anonymkode: 2eb72...117
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #2 Skrevet 30. oktober 2019 Eventuelt, vet dere om en mørkeblond/lysebrun hårfarge som passer godt inn i naturlig gyllent hår og som ikke "krangler" med det naturlige skjæret? Legg gjerne ved bilder 😍 Anonymkode: 2eb72...117
Roci Skrevet 30. oktober 2019 #3 Skrevet 30. oktober 2019 Velg en askeblond farge (asketoner demper gul/rødskjær) og gjerne en permanent farge som er beregnet på å dekke grått hår. "Butikkfarger" vil alltid framstå som mørkere, så velg en fargetone lysere enn det du ønsker. Du kan prøve "lillashampo" for å dempe gul/rødskjæret også, dette er normalt anbefalt for blondt hår, så jeg vet ikke hvordan det vil påvirke en mørkere hårfarge, men du kan jo forsøke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå