Jay536 Skrevet 30. oktober 2019 #1 Skrevet 30. oktober 2019 Jeg har lagt merke til at de noen mørkhudede menn liker eller er ofte med Chubby damer. Så er det mange som kaller disse menn desperat eller at de bare tar det de kan få. Jeg mener at dette er feil, Jeg er selv en »black man» og syns chubby eller litt ekstra pound er sexy! Jeg får oppmerksomhet fra både slanke og chubby damer, men går alltid for chubby og dette er ren preferanse! Hva egentlig er galt med chubby damer/bbw btw? Folk liker forskjellige og har ulike preferanser. Bare fordi man ikke er tiltrukket til en type kroppstype eller fasong betyr ikke at den gjelde alle. Når bilde av et par «black dude» og «Chubby White lady» dukke opp på medie er det alltid stygge kommentarer. Eks. han bruker henne for penger..bla bla.. HVORFOR ER DET SÅNN?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #2 Skrevet 30. oktober 2019 Det er nok mest fordi vi har vokst opp i en kultur som fremhever tynn som et ideal, og derfor tror alle ser det på samme måte. Jeg er hvit bifil kvinne og har nok litt samme preferanse som deg. Elsker damer med former. Så det gjelder ikke alle. Anonymkode: 16a2e...5d4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #3 Skrevet 30. oktober 2019 Kjempefin tråd og gode poeng fra både TS og første innlegg. Anonymkode: eeb12...b20 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå