Gelica Skrevet 30. oktober 2019 #1 Del Skrevet 30. oktober 2019 Jeg trenger å stramme opp hele kroppen og spesielt de kjente områdene som mage, rumpe lår og armer. Det ligger mange bra treningsvideoer på YouTube, men hva skal man velge? Jeg har bare matte og minibands som utstyr, så gjerne tips til videoer hvor man ikke har behov for annet. Evt. kan jeg bruke vannflasker som vekter. Takker så mye for tips og tenker at når jeg får det så bør jeg ikke komme med flere unnskyldninger for å stramme opp en dvask kropp 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 3. november 2019 #2 Del Skrevet 3. november 2019 Jeg ville skaffet med vekter der du kan justere tyngden. Prøv jillian Michaels sine treningsvideoer. De er veldig effektive. Jeg prøvde 30 Day shred først. Så resultatene ganske raskt. Gikk ned flere cm på magen på kort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pierre Gynt Skrevet 3. november 2019 #3 Del Skrevet 3. november 2019 Stramme opp "ALT" *blunkeysmiley" 🤔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #4 Del Skrevet 3. november 2019 Spørs jo litt hva du legger i begrepet "stramme opp". Aldri helt skjønt den der. Mener du å bygge muskler og øke i volum eller mener du å redusere muskel og redusere volum? En muskel kan ikke strammes opp, den kan bare øke i masse eller minke i masse. Om du vil ha mindre rompe og lår så er det bare å jogge endel. Anonymkode: 249e0...acd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunt_fokus_ Skrevet 5. november 2019 #5 Del Skrevet 5. november 2019 https://www.suntfokus.no/post/30-minutters-fullkroppsøkt-helt-uten-utstyr https://www.suntfokus.no/post/tren-styrke-hjemme-alt-du-trenger-er-en-ryggsekk Hva med en av disse? Enkle programmer for hele kroppen, uten utstyr. - Elisabeth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå