Gå til innhold

sjekket opp av foreldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ganske nylig begynt i en barnehage. ble fort sjekket opp av ei mor. Fikk vite at hun er alenemor. Er det innafor å gå på date med henne? 

Anonymkode: 8a8a9...acc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men jeg ville holdt en lav profil i og med at ungen hennes er der du jobber. Andre foreldre kommer sikkert til å mistenke at du vil prioritere hennes barn fremfor andre barn, selv om du ikke kommer til å gjøre det. Ville ikke, hvis jeg var deg, involvert barnet i dette før du var sikker på at du vil dele fremtiden med begge.

• Liker 1
Skrevet

Regner med at du har begynt å jobbe i en barnehage, ikke begynt i barnehage. Hvordan kan hun ha sjekket deg opp allerede hvis dere ikke har vært på data enda?

Anonymkode: 5eaa3...b7e

Skrevet
8 timer siden, Belima skrev:

Ja, men jeg ville holdt en lav profil i og med at ungen hennes er der du jobber. Andre foreldre kommer sikkert til å mistenke at du vil prioritere hennes barn fremfor andre barn, selv om du ikke kommer til å gjøre det. Ville ikke, hvis jeg var deg, involvert barnet i dette før du var sikker på at du vil dele fremtiden med begge.

Takk for seriøst svar :) Gode tips. 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Regner med at du har begynt å jobbe i en barnehage, ikke begynt i barnehage. Hvordan kan hun ha sjekket deg opp allerede hvis dere ikke har vært på data enda?

Anonymkode: 5eaa3...b7e

Takk for UNYTTIG tips!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...