AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #1 Skrevet 30. oktober 2019 Ganske nylig begynt i en barnehage. ble fort sjekket opp av ei mor. Fikk vite at hun er alenemor. Er det innafor å gå på date med henne? Anonymkode: 8a8a9...acc
Belima Skrevet 30. oktober 2019 #2 Skrevet 30. oktober 2019 Ja, men jeg ville holdt en lav profil i og med at ungen hennes er der du jobber. Andre foreldre kommer sikkert til å mistenke at du vil prioritere hennes barn fremfor andre barn, selv om du ikke kommer til å gjøre det. Ville ikke, hvis jeg var deg, involvert barnet i dette før du var sikker på at du vil dele fremtiden med begge. 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #3 Skrevet 30. oktober 2019 Regner med at du har begynt å jobbe i en barnehage, ikke begynt i barnehage. Hvordan kan hun ha sjekket deg opp allerede hvis dere ikke har vært på data enda? Anonymkode: 5eaa3...b7e
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #4 Skrevet 30. oktober 2019 8 timer siden, Belima skrev: Ja, men jeg ville holdt en lav profil i og med at ungen hennes er der du jobber. Andre foreldre kommer sikkert til å mistenke at du vil prioritere hennes barn fremfor andre barn, selv om du ikke kommer til å gjøre det. Ville ikke, hvis jeg var deg, involvert barnet i dette før du var sikker på at du vil dele fremtiden med begge. Takk for seriøst svar Gode tips. Anonymkode: 8a8a9...acc
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #5 Skrevet 30. oktober 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Regner med at du har begynt å jobbe i en barnehage, ikke begynt i barnehage. Hvordan kan hun ha sjekket deg opp allerede hvis dere ikke har vært på data enda? Anonymkode: 5eaa3...b7e Takk for UNYTTIG tips! Anonymkode: 8a8a9...acc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå