AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #1 Skrevet 30. oktober 2019 Jeg føler ofte at andre utnytter eller prøver å utnytte. Jeg ber aldri andre om tjenester, men folk spør ofte meg om tjenester, dette kan også være folk jeg ikke kjenner særlig engang. Hva er greia med å spørre noen som aldri spør deg om tjenester.. Det er ting som å se etter deres unger eller hente inn post osv. Jeg har også ofte masse unger på besøk hos mitt barn, men de ber sjelden i retur osv. bare møter opp på døra. Nå har jeg startet å si nei til endel av dette, men synes det er så rar oppførsel. Andre som har det slik og hva er det med folk. Anonymkode: 21ca7...481
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #3 Skrevet 30. oktober 2019 Samboeren min er snekker, kan skru bil og er generelt handy og trenger ikke hjelp fra noen. Etter at han begynte å si nei til alle som skulle ha tjenester av han hele tiden fordi han var utslitt og utbrent, viste det seg hvem som virkelig var vennene hans, ikke mange dessverre... Anonymkode: 36f7f...0d9 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #4 Skrevet 30. oktober 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Samboeren min er snekker, kan skru bil og er generelt handy og trenger ikke hjelp fra noen. Etter at han begynte å si nei til alle som skulle ha tjenester av han hele tiden fordi han var utslitt og utbrent, viste det seg hvem som virkelig var vennene hans, ikke mange dessverre... Anonymkode: 36f7f...0d9 Huff så trist, hva er det med folk som bare tar, men ikke gir noe igjen eller vurderer om det er riktig å be om ting Anonymkode: 21ca7...481
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå