Gå til innhold

Er ikke så keen på å tilbringe hver jævla ferie på slektstreff lenger (-:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en slekt som har et alt for nært forhold til hverandre, jeg er ikke like knyttet til dem, og dessuten blir jeg nok sett litt ned på, familiens sorte får og alt det der. Tingen er det at folk forteller meg alt også, så jeg vet alt for mye om de og synes ikke de er så koselige og nusselige, sånn egentlig, etter å ha hørt alt pisset de spyr ut. Høres kanskje aggressiv ut, men jeg er et jævla aggressivt menneske og for jeg føler meg som et gissel. For hver jævla gang jeg har ferie så kommer de "meeen kan ikke du komme til osss i feeerieeen da" akkurat som om jeg ikke har noe liv utenom o'holy fam. Tingen er det at jeg får så lett dårlig samvittighet også, det vet de jævlig godt og det spiller de på 🙂. Jeg har fem ferieuker på et år akkurat som vanlige mennesker og HVER JÆVLA UKE BLIR TILRAKT MED DISSE TULLINGENE. Tips til hvordan trekke seg unna uten å få dårlig samvittighet? Jeg er glad i dem, jeg er bare jævla lei av dem og trenger en lang pause!!!! Kanskje en rolig og avslappende ferie til Bahamas??? Hilsen frustrert datter/søster/kusine/niese/barnebarn/tremenning/filletante/mamma/vet ikke hva

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke bare å legge andre planer? 

Anonymkode: cef57...fe5

• Liker 10
Skrevet

Jævla aggressive mennesker har ikke noe problem med å si Nei vel??

Book tur og planlegg ferieukene dine et halvt år i forveien. Da kan du svare "det høres innmari koselig ut, men jeg skal bort akkurat da"

Anonymkode: 7ab8d...1db

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jævla aggressive mennesker har ikke noe problem med å si Nei vel??

Book tur og planlegg ferieukene dine et halvt år i forveien. Da kan du svare "det høres innmari koselig ut, men jeg skal bort akkurat da"

Anonymkode: 7ab8d...1db

Ja, det kunne jeg gjort, men da hører jeg skriking i andre enden av telefonen 😞

Skrevet
1 minutt siden, snoren skrev:

Ja, det kunne jeg gjort, men da hører jeg skriking i andre enden av telefonen 😞

Da får de bare skrike.Og så trekker du pusten, gir f og reiser på ferie uten dem. 

Anonymkode: bf733...23a

• Liker 9
Skrevet

De er glade i deg og du i dem. Nyt hver eneste ferie sammen. Livet er kort! 

Anonymkode: 73749...b2a

Skrevet

Da får de bare skrike.Og så trekker du pusten, gir f og reiser på ferie uten dem. 

Anonymkode: bf733...23a

Ja, takk, tror jeg må få bedre selvtillit. 

• Liker 3
Skrevet

De er glade i deg og du i dem. Nyt hver eneste ferie sammen. Livet er kort! 

Anonymkode: 73749...b2a

Ja, nettopp, livet er for kort til å tilbringe hver jævla ferie på en liten knaus sammen med mennesker som kjeder livdriten av deg. Har lyst til å oppleve Bahamas en gang i livet også, eller Spania, eller noe.

• Liker 2
Skrevet

Dra på ferie! Hvorfor i all verden skulle du ha dårlig samvittighet for det? Kanskje for din mann og barn om de ikke fikk være med eller se deg på 5 uker, men din søster tante osv har du da ingen obligasjoner mot! 

Skrevet

Man fordeler jo ferien da. To uker i utlandet, en uke med familien og to uker hjemme. Alt er vel ikke så svart-hvitt.

Anonymkode: 1e591...218

Skrevet

Det høres mildt sagt slitsomt ut å tilbringe alle ferier med slekt. Kan du ikke dele opp ferien og besøke familie i én uke og gjøre andre ting i resten av tiden? Eller én uke med familie annet hvert år?

Det kan være veldig kjekt å besøke familie i ferien, men ikke når det blir en tvang og krav om å bruke absolutt hele ferien hvert år med dem. 

Synes du skal gjøre som du vil.

Skrevet

Jeg Jar et godt forhold og trives med familien min. Men jeg ville virkerlig ikke orket 5uker ferie med dem. Ta en uke med familien og 4uker uten. 

Anonymkode: fd2d0...5ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...