AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #21 Skrevet 31. oktober 2019 Jeg ville heller valgt kjemi på NTNU enn siv.ing.kjemi på NTNU om du vurderer å bli lektor. Men egentlig vil jeg sterkest anbefale lektorprogrammet til NTNU. Der gikk jeg, var veldig fornøyd. Mange av mitt kull jobber andre steder enn skolen (man får jo en solid fagutdannelse og ender med master man kan bruke), men jeg stortrives i skolen. Anonymkode: cedae...e4a
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #22 Skrevet 31. oktober 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har det, men det du skriver er likevel feil. Anonymkode: 155e4...7f5 Fint at det ble rettet opp i. Jeg husker bare at jeg skulle sjekke det en gang selv og da mistet jeg muligheten til å komme inn. Tenkte derfor at det kunne være greit for TS å vite i tilfelle det gjaldt hen. Men da er jo saken ute av verden. 😊 Anonymkode: 32da9...96c
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #23 Skrevet 31. oktober 2019 Jeg kan ikke anbefale kjemi og biokjemi på UiO. De endret oppbyggingen for et par år siden, og mange er veldig misfornøyde. Får inntrykk av at de fleste flinke studenter som har gått på dette nye studieprogrammet og valgt kjemiretningen, enten har byttet studium eller tar fritt sammensatt bachelor istedet. Anonymkode: 3ca6c...35a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå