Gjest hm.. Skrevet 24. mai 2005 #1 Skrevet 24. mai 2005 Se dette bildet, av jenta lengst til venstre: http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/aaretsa...1&slide=2#slide Har hun brukt krepptang? jeg syns å huske at krepptangen jeg hadde som liten, ga mye mindre krøller?? Eller fins det ulike størrelser?
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 24. mai 2005 #2 Skrevet 24. mai 2005 hun har brukt en slags krølltang med tre "ruller" på. eh...vanskelig å forklare.
Gjest Bertine Skrevet 24. mai 2005 #3 Skrevet 24. mai 2005 Den letteste måte å få slike krøller er å flette håret når det er nydusjet, evt væte det, og sove med det natten over eller til det er tørt. Er ivertfall slike krøller jeg får når jeg gjør det. mvh Bertine
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2005 #4 Skrevet 24. mai 2005 Jeg har sånn "krøllekrepptang"... Man kan sette på krøller, krepper eller glatter... Men syntes ikke den var noe bra (brukte bare glatteren), så nå har jeg fått ny som bare glatter og den er veldig bra
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 24. mai 2005 #5 Skrevet 24. mai 2005 Den letteste måte å få slike krøller er å flette håret når det er nydusjet, evt væte det, og sove med det natten over eller til det er tørt. Er ivertfall slike krøller jeg får når jeg gjør det. mvh Bertine Det blir ikke så gjennomført da da men. Men det går jo ann.
lene24 Skrevet 25. mai 2005 #6 Skrevet 25. mai 2005 Jo , det blir veldig bra hvist du legger deg med saltvannspray og fletter i håret gjennom natta, og så tar det ut på morgenen.... Derretter tar du i skum, og spray - det holder kjempe lenge og ser bra ut:)
Minette Skrevet 25. mai 2005 #7 Skrevet 25. mai 2005 Jeg og fletter håret om kvelden og tar de ut om morgenen av og til, men det er lett for å bli litt 'ujevnt'. Kunne tenke meg å prøve en tang som kan oppnå det samme resultatet, noen som vet om en slik 'bølgetang'?
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2005 #8 Skrevet 25. mai 2005 Jeg har sånn bølgetang, men den virker ikkeno bra. Skal du kjøpe noe sånt bør du nok legge litt penger i den. Min bølgetang har kreppe- og rettefunksjon også, jeg er mest opptatt av rettefunksjonen. Men det tok ikke lang tid før jeg måtte få en ny, denne gangen en dyr fra frisørsalong, for den rettet fryktelig dårlig også. Tror pappa kjøpte den på en elektronikkbutikk, type Ekspert o.l. Men; hva er saltvannsspray? DET hørtes spennende ut
Gjest Lizbet Skrevet 25. mai 2005 #9 Skrevet 25. mai 2005 Lurer på om dette vil fungere på mitt ikke kjempelange hår...Mange småfletter kanskje. Er ikke helt komfortabel med følelsen jeg får i håret av saltvannssprayen, men det er vel vanen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå