Gå til innhold

Trademax.no en trygg plass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er trademax.no (com?) en trygg plass å handle fra? Som feks spisestue osv..

Anonymkode: b7093...bff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

https://no.trustpilot.com/review/trademax.no

Ser ut som om det er greit, bortsett fra at det kan være lang leveringstid, og at det kan ta litt tid å få ordnet opp i eventuelle feil.

Anonymkode: e411d...fd7

Skrevet

Lang leveringstid, men ikke noe annet å klage på. Har handlet mye fra de. 

Anonymkode: 939b2...ec3

Skrevet

Har kjøpt lenestoler og spisestue i to forskjellige handler. Har gått bra. Men måtte vente en mnd ca på lenestolene. Har ikke klagd på noe så vet ikke hvordan kundeservicen de har.

Skrevet
På 29.10.2019 den 23.02, AnonymBruker skrev:

Lang leveringstid, men ikke noe annet å klage på. Har handlet mye fra de. 

Anonymkode: 939b2...ec3

På 30.10.2019 den 14.12, Hmmmmmm skrev:

Har kjøpt lenestoler og spisestue i to forskjellige handler. Har gått bra. Men måtte vente en mnd ca på lenestolene. Har ikke klagd på noe så vet ikke hvordan kundeservicen de har.

Gjaldt dette lagervarer som har forventet leveringstid på 5-10 dager, eller bestillingsvarer som var forventet på lager innen x-antal uker?

Anonymkode: 910aa...493

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gjaldt dette lagervarer som har forventet leveringstid på 5-10 dager, eller bestillingsvarer som var forventet på lager innen x-antal uker?

Anonymkode: 910aa...493

Mener det var lagervare. Vanskelig å spore varene i tillegg. 

• Liker 1
Skrevet

Anonymkode: f2fda...ba3

Skrevet

Jeg kjøpte en liten sofa fra dem. Og den ble litt forsinket levert, men da jeg kontaktet dem om dette var de raske med gi oss en refusjon. Mener vi fikk kreditert 400kr. Så det er jo service. 

Skrevet

Er så usikker på om jeg tør handle der altså.. har forelska meg helt i en spisestue derfra, men det eeeer jo litt skummelt da:-O 

Anonymkode: b7093...bff

Skrevet

Jeg planlegger å kjøpe en sofa fra Trademax, men har aldri handlet der før og derfor tenker jeg å bruke MasterCard - bare sånn i tilfelle jeg ikke mottar varen eller det oppstår andre problemer. Det kan jo være et alternativ? Det forutsetter jo at man faktisk betaler regningen når varen er mottatt selvfølgelig.

Skrevet

Mine foreldre, tante og mormor har alle handlet fra Trademax og vært fornøyde 🙂 

Skrevet

Vi har kjøpt flere møbler derifra. Er det ikke lagervare kan det være lang leveringstid. Ellers har vi aldri hatt noe problem med kundeservicen. På en sjenk vi kjøpte oppdaget vi et knøttlite hakk i topp-platen, og da jeg tok kontakt sendte de ny plate med en gang.

Moren min bestillte seg også sofagruppe derifra for litt siden, og hadde betalt ekstra for å få det bært inn fordi hun ikke klarer det selv. Da møblene kom blånektet sjåføren å bære det for henne, men sa at han kunne gjøre det om hun betalte han kontant der og da. Hun tok såklart kontakt med trademax etterpå og fortalte hva som hadde skjedd. De reagerte veldig og sa at dette skal IKKE skje. Og at fraktfirmaet de bruker (gustolf åkeri eller noe i den duren) skulle få en heftig bot av dem. Moren min fikk også kreditert både det ekstra beløpet for bæringen, og 1000kr som plaster på såret. 

Så, alt i alt veldig fornøyde med trademax og vil handle der igjen.

Skrevet

Vi har handlet sofa og seng der. Begge gangene ble levering utsatt (gjerne med en uke om gangen), slik at den totale leveringstiden ble 17 uker istedet for 3-4 uker for senga, og 12 uker istedet for 3-4 uker for sofa. Kjedelig, men hvis du har tid og tålmodighet, så gjør det ikke noe.

Fikk 700 kr. i gavekort for forsinkelsen på senga. Men måtte ringe og argumentere for det. Og jeg syns ikke gavekort er bra nok, syns vi burde fått minst samme sum i rabatt på allerede kjøpt vare. 

Anonymkode: 40c0f...b93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...