Gå til innhold

Synes du det blir slettet for mye og ofte her?

*Lillian*

Synes du slettingen går "over stokk og sten"?  

1. 1. Synes du slettingen går "over stokk og sten"?

• Ja, absolutt!
      6
    • Nei, ikke i det hele tatt
      22
    • Tja, til en viss grad
      7

Anbefalte innlegg

Siden det foregår en heavy diskusjon på dette under en annen tråd som egentlig ikke hadde noe med det å gjøre, fant jeg ut at vi kan vel likesågodt ha en avstemning. Jeg er fullstendig klar over at utfallet av avstemningen ikke vil ha noe å si for sletting av "upassende" innlegg, men da ser vi iallfall hva folk flest her mener! :roll: Ser nemlig på den andre tråden at noen påstår mange er enige med dem, mens andre motsier det... Så da kan vel alle som vil få si sin mening om det her...

Så spørsmålet er altså som følger:

- Synes du moderatorene sletter for mange innlegg, og synes du de sletter innlegg som egentlig burde fått stå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei jeg synes ikke det. Syns moderatorene gjør en god jobb. Det er ikke alltid jeg rekker å få sett inleggene før de blir slettet da, men jeg er regner med at det er en god grunn til at de slettes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom folk ikke klarer å diskutere uten å slenge dritt om andre, så fortjener de bare å bli sensurert!!

Skal vi la det gå fritt her inne, så hadde det kun blitt useriøse kranglefanter på tenåringsstadiet igjen her inne tror jeg! Voksen, seriøse mennesker gidder vel ikke sitte å få eller se drittkasting i enhver tråd som startes?? Jeg gidder ihvertfall ikke!

Enten må vi godta at vi blir sensurert, ellers får vi lære oss å diskutere uten å måtte spytte på folk!! Min mening!

Så nei, det slettes ikke for mye her etter min mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selvsagt inhabil her, så jeg avstår fra å stemme. Vil bare si at grunnen til at vi sletter er nettopp det at regelbrudd, særlig personangrep eller trakkaseringer skal leses av færrest mulig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igrunn burde vi alle vært morderatorer.....Slik at vi alle kunne slette alle andres tekster istedetfor våre egne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo i grunn litt teit å stemme over. HVIS det er slik at det blir slettet mye, sier ikke det noe om moderatorene, men det sier noe om hvor mange her på KG som bryter reglementet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moderatorene gjør en god jobb, ingen tvil om det, men det er kjipt å alltid være for seint ute med å lese et innlegg i et tema som interesserer meg. Selv om en person provoserer så har h*n en mening, og litt av poenget med diskusjoner er vel å høre hva forskjellige folk mener :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte er det bare deler av et innlegg som blir slettet, og som regel kommer meningen til den aktuelle brukeren klart og tydelig fram allikevel!

Det som blir slettet kan være usakligheter, skittkasting eller personhets, og dere går som regel ikke glipp av noe, tro meg!

Hvis et helt innlegg blir slettet, sier det vel ikke så rent lite...

Jeg synes faktisk at reglene her på KG er både klare og utvetydige, så de burde vel egentlig være greie å forholde seg til for de fleste. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke at moderatorene har slettet for mye!

Man er på et forum med regler, og må da forvente at noen opprettholder at reglene blir fulgt...

Synes også at moderatorene har vært "snille" med å vente... de gir ofte advarsler om at ting begynner å skeie ut, før det ofte ender at de må slette :-? Og det burde egentlig være unødvendig... Man har nok ingen andre enn seg selv å kjefte på om man får sitt innlegg slettet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...