AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #1 Skrevet 29. oktober 2019 (Alternativ tittel: Ikke bruk opp alt det jævla varmtvannet du er ikke aleine om å praktisere personlig hygiene!!! : -))) ) Som så mange andre sinte tekster kan jeg innlede med "hei, jeg bor i kollektiv". Jeg har sagt ifra om det h*** varmtvannet og dusjing til en person i en måned, men den nye beautyrutina er visst mye viktigere enn husfred. Skulle dusje nå, men det blir nok å stå opp halv 6 og dusje før de andre står opp. Er så lei av kollektiv, gleder meg til jeg har fått spart meg ut av denne irriterende mølja av varmtvann og opphoping av smørkniver, illeluktende håndklær som ikke blir fjerna fra badet, folk som bytter morgenrutine annen hver dag, og bare æsj... Godt å blåse ut litt. Noen andre som er lei? Anonymkode: d9994...fbb
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #2 Skrevet 29. oktober 2019 Ganske mange andre:) Anonymkode: 39a91...1c5
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #3 Skrevet 29. oktober 2019 Jeg har eget bad og da er det egentlig ganske greit å bo i kollektiv sånn sett. Eneste negative er at jeg har opplevd en gang at noen tok maten min i fylla, og kniven min er borte, så går tydeligvis ikke an å ha kjøkkenredskap på kjøkkenet, de må jeg låse inn på rommet. Ellers sliter jeg mye med angst som gjør at jeg ofte ikke klarer å gå å lage meg mat når det er andre der, men det er jo ikke selve kollektivet som er problemet da. Bor egentlig med veldig greie folk! Anonymkode: a2c9a...9e1 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #4 Skrevet 29. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har eget bad og da er det egentlig ganske greit å bo i kollektiv sånn sett. Eneste negative er at jeg har opplevd en gang at noen tok maten min i fylla, og kniven min er borte, så går tydeligvis ikke an å ha kjøkkenredskap på kjøkkenet, de må jeg låse inn på rommet. Ellers sliter jeg mye med angst som gjør at jeg ofte ikke klarer å gå å lage meg mat når det er andre der, men det er jo ikke selve kollektivet som er problemet da. Bor egentlig med veldig greie folk! Anonymkode: a2c9a...9e1 Jeg bor også egentlig med greie folk. Det bare er det at alle har sine teite uvaner som fort blir alle andres problemer som er problemet... Jeg får heller ikke ha pålegg i fred, det er en som er veldig glad i ost men også veldig glad i gratis, så det har løst seg fint med at hen nekter for å ha spist osten mens jeg ikke akkurat kan legge osten min på rommet. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ganske mange andre:) Anonymkode: 39a91...1c5 Ja se der ja haha. Anonymkode: d9994...fbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå