AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #1 Skrevet 29. oktober 2019 Hei! Katten vår har idag vært drektig i ca. 62 dager. I morges la jeg merke til en gul slimklump som hang ut av skjeden hennes, og det har kommet slim videre utover dagen. Hun vasket seg mye bak fra morgenen og fram til formiddagen, var da sikker på fødselen startet snart. Nå i ettermiddag/kveld kommer det fortsatt slim, men hun vasker seg ikke så mye bak. Var litt urolig i ettermiddag, men har stort sett bare sovet fra 17.30-tiden ikveld. Er dette tegn på at fødselen nå er veldig nærme, feks inatt? Håper på å være våken når det starter, i tilfelle det skal oppstå komplikasjoner. Tips å råd under fødsel og tiden etterpå mottas med stor takk Anonymkode: a077b...362
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #3 Skrevet 30. oktober 2019 Ikke skjedd noen endringer til nå forresten. Magen har idag sunket en del. Vandrer en del nå ikveld. Ikke sett noe spesielt til slim fra baken idag, ikke overdreven vasking bak heller (som jeg har fått med meg). Ikke noe melk i pattene, men har forstått det slik at ikke alle katter får det før fødsel. Anonymkode: a077b...362
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå