Gå til innhold

Tid før mannen får utløsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det fins noen gjennomsnittstid for når en voksen mann oppnår orgasme? Hos oss tar det ca. 15 minutter. Er det uvanlig? 

Anonymkode: 64de0...ac9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En mann med god kontroll kan velge selv. Kan komme på to-tre min eller holde ut en time. Litt øvelse og litt talent.

Anonymkode: 5cb55...aa9

• Liker 2
Skrevet

Dette lurer jeg også på. Kjæresten min er fantastisk på alle måter, og tar også hensyn til meg i senga, men ettersom jeg aldri kommer så virker det som han ikke tenker at det er så viktig hvor lang tid han bruker (jeg vil jo gjerne holde på lenge selv om jeg ikke kommer). Og da tar det kanskje bare sånn 5 minutter før han kommer. Jeg har liksom ikke sagt noe på det fordi jeg liker at han kommer og vil jo dessuten "please" han, men tror jeg må snakke med han om dette for tanken på at det varer så kort gjør meg litt trist. 

Anonymkode: 921d6...ecb

• Liker 1
Skrevet

Snittet er vel i overkant av 5 minutter med penetrering.

Anonymkode: 3ab1d...fd7

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Dette lurer jeg også på. Kjæresten min er fantastisk på alle måter, og tar også hensyn til meg i senga, men ettersom jeg aldri kommer så virker det som han ikke tenker at det er så viktig hvor lang tid han bruker (jeg vil jo gjerne holde på lenge selv om jeg ikke kommer). Og da tar det kanskje bare sånn 5 minutter før han kommer. Jeg har liksom ikke sagt noe på det fordi jeg liker at han kommer og vil jo dessuten "please" han, men tror jeg må snakke med han om dette for tanken på at det varer så kort gjør meg litt trist. 

Anonymkode: 921d6...ecb

Det er jo helt gjennomsnittlig. Fra naturens side er evnen til å fullføre det viktigste. De som holder ut lenger enn dette er mindre følsomme enn snittet, rett og slett. Jeg er mann selv, og selv om penetrering er det deiligste kunne jeg ikke tenke meg å holde på kjempelenge. Total sextid kan gjerne vare betraktelig lenger, men alt blir kjedelig om det blir for mye om gangen synes jeg.

Anonymkode: b3dee...129

• Liker 3
Skrevet

Alt fra 30 sekunder penetrering til 20 minutter, spørs hvor kåt jeg er, hvor deilig du er og på formen. Er jeg sliten og bare vil tømme holder det lengere enn om jeg er opplakt, kåt og synes du er det deiligste i livet nå 🙂

Anonymkode: 90170...d3e

Skrevet

Da lurer jeg på hvordan Durek klarer å holde ut i tre til fire timer med full action uten en eneste orgasme. Dvs de er styrt tilbake i kroppen hans. Da må det jo være mulig for gjennomsnittsnordmannen å holde ut mer enn fem minutter før utløsning. 

Synes det høres litt pussig ut med så korte samleier. 

Anonymkode: a5d98...849

Skrevet

Det er meningsløst å holde på lenge etter at partneren er fornøyd.

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da lurer jeg på hvordan Durek klarer å holde ut i tre til fire timer med full action uten en eneste orgasme. Dvs de er styrt tilbake i kroppen hans. Da må det jo være mulig for gjennomsnittsnordmannen å holde ut mer enn fem minutter før utløsning. 

Synes det høres litt pussig ut med så korte samleier. 

Anonymkode: a5d98...849

Klassisk sjarlatantriks. Hva hadde Dureks vært dersom han ikke hadde dette å underholde med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...