Gå til innhold

Mange jenter har dildo uten at kjæresten vet det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det Ok 😉

Anonymkode: e43a6...f40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vet ikke kjæresten om det? 

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skal ikke kjæresten vite om det? Å hvorfor skulle jeg hatt behov for å gjemme det for han? 

Anonymkode: d3f51...b0b

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor trenger noen som helst å vite om det? Det er jo bare en dildo, herregud.

Anonymkode: 72ee3...bbe

Skrevet

Fint for damene

Skrevet

Gjemmer bare de største.

Anonymkode: 05bf2...33c

• Liker 2
Skrevet

Har mange det?

Svært unge kanskje? 

Jeg tror ikke det er så mye hold i den påstanden. Fremmed for meg ihvertfall.

• Liker 2
Skrevet

Har man behov for dildo, er det noe galt etter min mening. En ekkel, pervers industri med sånne butikker i mine øyne. Men folk ser ikke ut til å være enige med meg om det.

Anonymkode: a81be...62a

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har man behov for dildo, er det noe galt etter min mening. En ekkel, pervers industri med sånne butikker i mine øyne. Men folk ser ikke ut til å være enige med meg om det.

Anonymkode: a81be...62a

Det å bruke leker for å ha det gøy med sin seksualitet er aldri feil så lenge det er frivillig. Så nei, jeg er ikke enig med deg, å jeg har skuffen full av leker som øker både min og samboers opplevelse, at du ikke klarer å forstå slike ting får være ditt problem :) 

Anonymkode: d3f51...b0b

• Liker 8
Skrevet

Til tross for inntrykket man kan få ved å lese KG og tabloidpressen, er det min oppfatning  at det egentlig er forbausende få kvinner som har dildo eller andre kunstige sexhjelpemidler. Og ære være dem for å stå imot det latterlige motepresset!

Anonymkode: d3e4c...678

• Liker 1
Skrevet

Hvor har du dette fra, ts?

Anonymkode: b66df...aa1

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjemmer bare de største.

Anonymkode: 05bf2...33c

Hvorfor det? 

Anonymkode: 89bc4...c30

Skrevet

Selvfølgelig er det ok! Tror midlertid at vibratorer trumfer dildoen for majoriteten. 

Mange menn onanerer uten at kjæresten nødvendigvis vet om det også. Null problem😊.

Anonymkode: 1ed96...79e

• Liker 4
Gjest Paramount
Skrevet (endret)
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til tross for inntrykket man kan få ved å lese KG og tabloidpressen, er det min oppfatning  at det egentlig er forbausende få kvinner som har dildo eller andre kunstige sexhjelpemidler. Og ære være dem for å stå imot det latterlige motepresset!

Anonymkode: d3e4c...678

Jeg tror veldig mange menn kjøper selv dildo til dama si. Vi ønsker jo at hun skal ha det bra, og at hun skal være kåt. Menn flest ønsker å  holde musa til dama i topp form, slik at vi kan nyte henne så ofte som mulig. Da kan av og til en dildo være et fint hjelpemiddel.

Endret av Paramount
Skrevet

Det sier nå i så fall mer om dynamikken og åpenheten i forholdet enn om dama kanskje? Har aldri hørt om at det er vanlig å skjule sånt for kjæresten. Min første vibrator kjøpte min første kjæreste til meg, vi hadde mye gøy med den. 

Anonymkode: e1335...a0a

Skrevet

Hvorfor skal de ikke vite om det. Jeg pleier å bruke den på henne under forspillet så hun blir ekstra kåt og våt før sameie. 

Anonymkode: 2d13c...29b

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det Ok 😉

Anonymkode: e43a6...f40

Spørs jo da.. Fant dildoen til exen min under senga, og det var en heste dildo. Ble litt skremt da må jeg inrømme.😂

Anonymkode: e75e8...4b0

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Spørs jo da.. Fant dildoen til exen min under senga, og det var en heste dildo. Ble litt skremt da må jeg inrømme.😂

Anonymkode: e75e8...4b0

Lett å komme til kort da.

Wrinsk jiihaaaa!!.

Anonymkode: 89bc4...c30

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor skal de ikke vite om det. Jeg pleier å bruke den på henne under forspillet så hun blir ekstra kåt og våt før sameie. 

Anonymkode: 2d13c...29b

:laugh:

Anonymkode: b66df...aa1

Skrevet (endret)

Pft. De mannfolka går glipp av noe.

Det er meg som kjøper mest leketøy til kona. Jeg som kjøpte womanizer og massasjestaven som er mest i bruk. Hun styrer womanizer og jeg har g-stav i skjeden hennes. Og sitter av og til slik at hun kan ta staken min i munnen mens hun driver på eller jeg masturberer på nært hold.

Som jeg pleier å si: "Kjære. Vi to har en bare en mus. Så den må vi dele på".

Endret av MuffinStud

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...