Gå til innhold

Negativ test 12 dpo på kveldsurin - Håpet ute?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Testet negativt på kveldsurin 12 dpo. Er håpet ute mon tro? Har noen testet negativt så sent og fått positivt likevel?

Anonymkode: 77fa5...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på det samme... testet på ettermiddag 12 DPO selv i går, og mistet litt håpet når jeg ikke så strek... 

Anonymkode: cad6c...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tidligtest eller vanlig test? En vanlig graviditetstest er designa til å brukes fra IKM og utover. Jeg har fått negativ med den 12dpo og fremdeles vært gravid. (Var litt usikker på når eggløsning var, ellers hadde jeg venta med å teste.) Negativ tidligtest 12dpo er ikke et godt tegn, men folk produserer og skiller ut hcg forskjellig, så løpet trenger ikke være kjørt. Lykke til begge to! 💕🤞

Anonymkode: ea1b1...37d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VENT TIL IKM MED Å TESTE. Jeg skjønner man er spent og ivrig og ja tiden går ufattelig sakte. Men du er ikke mer gravid om du går testsvar tidlig. 

Jeg har vært prøver i 3 år. Hadde gått på veggen om jeg skulle leve 2 uker på og 2 uker av livet. For meg var mensen lik ny prøveperiode og ikke tissing på pinner 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri testet positivt før 14 dpo og da bare med veldig svak strek.

Anonymkode: 76815...53b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en statistikk for ikke så lenge siden. Har dessverre ikke linken, men der stod det prosentvis hvor mange som fikk positive tester når og sannsynligheten for det. 

Tror 76% om jeg ikke husker feil fikk positiv test før 11dpo eller på 11dpo. 

Jeg har alltid fått positive tester før 12dpo. Men kommer an på testene du bruker. Om det er tidlig tester eller ikke. Og for de som tester positivt senere eller etter IKM kan eggløsning ha skjedd et par dager senere enn først antatt. 

Anonymkode: 3029b...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...