Gå til innhold

Er det "lov"?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal sove hos mine foreldrene, sammen med mine to forlovere. Dett fordi jeg er veldig knyttet til mine foreldrene og ønsker å være den siste kvelden sammen med dem. Men jeg ønsker også å være sammen med mine forlovere, så derfor skal vi overnatte hos mine foreldrene alle sammen.

Vi gjør det på denne måten, fordi det føles riktig for oss, men jeg ser ikke noe galt i å tilbringe natta sammen heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi har tenkt å være sammen den siste natten før bryllupet,og kose oss sammen på morgenen før "maset" begynner. Men når jeg drar til frisøren ser han ikke meg før i kirken.  

Gleder meg!

Samme her. :)

Skrevet

Sover sammen og spiser frokost sammen. Så skal jeg til frisøren, og så ser vi hverandre ikke før i kirken.

Jeg sover best i min seng med min kjæreste, og det gjør han også. Dessuten er det ikke noe annet saklig sted å gjøre av oss, hans gutterom er gjort om til arbeidsrom, og hans forlover har en liten unge som ikke sover hele natta heller. Jeg kommer utenbys fra, så jeg har heller ikke noe annet sted å gjøre av meg.

Catzy

Skrevet

Vi sov sammen, og det var veldig koselig. Men dere blir nok gift uansett, dette er bare details!

Skrevet

Vi skal sove sammen, hjemme hos min mamma. Jeg kunne ikke tenke meg å sove uten han - jeg vil gjerne være litt uthvilt og blir nok å ligge og vri meg natta før. Ihvertfall uten han. Men på morran blir han kasta ut - vi skal ordne et annet sted mannfolka kan ordne seg mens jeg og forlover ++ okkuperer huset til mamma :D

Skrevet
Vi skal sove sammen' date=' hjemme hos min mamma. Jeg kunne ikke tenke meg å sove uten han - jeg vil gjerne være litt uthvilt og blir nok å ligge og vri meg natta før. Ihvertfall uten han. Men på morran blir han kasta ut - vi skal ordne et annet sted mannfolka kan ordne seg mens jeg og forlover ++ okkuperer huset til mamma :D[/quote']

høres koselig ut! trur eg og må kaste ut mannen :wink: han kan ver hjå svigers :ler::ler::ler:

Skrevet

min kjære er verdens største rotehue. han klarte å sitte ved siden av gaten på flyplassen en gang og likevel miste flyet fordi han hørte på musikk. :roll: Så jeg stoler ikke på at han klarer å finne fram hvis jeg ikke tar ham med meg selv. Forloveren hans er enda verre..

Så de siste dagene før bryllupet kommer jeg til å henge på ham som en klegg :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...