Gjest Brud2005 Skrevet 24. mai 2005 #1 Skrevet 24. mai 2005 ..etter mye frem og tilbake lurer sambo og jeg på vi ikke skal være fra hverandre natten før bryllupet likevel.. Grunnene er flere, men ingen så gode at vi ikke kan være fra hverandre. Er du dumt? Hva skal dere?
Gjest Bellatrix Skrevet 24. mai 2005 #2 Skrevet 24. mai 2005 Vi var sammen natten før bryllupet. Så ingen grunn til å være fra hverandre.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 24. mai 2005 #3 Skrevet 24. mai 2005 jeg vil ha den natten alene, han sover sannsynlig hos forlover. klart det er lov! men koselig å være fra hverandre den natten og tenke på morgendagen og møtes først i kirken synes jeg da.
nurseBetty Skrevet 24. mai 2005 #4 Skrevet 24. mai 2005 ..etter mye frem og tilbake lurer sambo og jeg på vi ikke skal være fra hverandre natten før bryllupet likevel.. Grunnene er flere, men ingen så gode at vi ikke kan være fra hverandre. Er du dumt? Hva skal dere? lurer på det samme...trur ikkje eg klarer å ver aleine før den store dagen...ikkje nåke gale å ver ilag!!! ha den natta dåke:)
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2005 #5 Skrevet 24. mai 2005 Jeg ville ikke at han skulle se meg i det hele tatt om morgenen bryllupsdagen, så vi sov hver for oss, han hjemme og jeg hos min forlover.
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2005 #6 Skrevet 24. mai 2005 Meningen var at jeg skulle få ha huset for meg selv siste natten sammen med min forlover. Min kjære skulle hjem til sine foreldre men nå ser det ut til at det blir plassmangel hos svigers så da blir han mest sannsynlig hjemme. Gjør meg egentlig ingen ting. Skal kose meg med min forlover den kvelden med reker og hvitvin (han liker ingen av delene ) og det er helt greit for han. Tipper vi får besøk av hans forlover også siden vi skal være hjemme begge to.
Tigi Skrevet 24. mai 2005 #7 Skrevet 24. mai 2005 Hvorfor skulle det være dumt?! Selvfølgelig skal vi være sammen siste natten før bryllupet!
TeddyToria Skrevet 24. mai 2005 #8 Skrevet 24. mai 2005 Jeg og Golli kommer antakelig ikke til å sove sammen siste natten, men jeg ser overhodet ingenting i veien for at man gjør det! Siden vi gifter oss i god avstand fra egen bopæl, og hans slekt og venner kommer langveisfra, kommer mange til å bo på hotell og da passer det at G kvelder med forloveren sin, mens jeg sover på pikerommet hos mamma og pappa... Men har dere behov for å dele siste kvelden og natten som nygifte sammen, så synes jeg absolutt dere skal gjøre det!!! :-)
Felixa Skrevet 24. mai 2005 #9 Skrevet 24. mai 2005 Vi har tenkt å være sammen den siste natten før bryllupet,og kose oss sammen på morgenen før "maset" begynner. Men når jeg drar til frisøren ser han ikke meg før i kirken. Gleder meg!
Gjest Betty Boop Skrevet 24. mai 2005 #10 Skrevet 24. mai 2005 Vi skal ikke sove sammen, men jeg ser mange gode grunner til å gjøre det - man sover bl.a. mye bedre!
MH Skrevet 24. mai 2005 #11 Skrevet 24. mai 2005 Jeg sover veldig godt sammen med min kjære. Men likevel velger vi å sove fra hverandre den siste natten.
Miori Skrevet 24. mai 2005 #12 Skrevet 24. mai 2005 Gjør det dere vil. Det er ingen "lover" som tilsier hverken det ene eller andre
Minerva Grey Skrevet 24. mai 2005 #13 Skrevet 24. mai 2005 Vi sov hver for oss - han hjemme, jeg hos min forlover (søster), men det var bare riktig for oss. Betyr ikke at det er riktig for dere! Hver og en gjør det de føler for - dersom du føler at du vil være roligere og sove bedre sammen med ham, så sov sammen med ham. Dersom det ville koste dere penger å være fra hverandre, spar dem. Dersom dere vil være litt 'gammeldagse' og bygge opp litt forventninger, da kan dere tenke på å sove fra hverandre. Men det er jo ikke akkurat fritt for forventninger uansett, da! Spørs vel også litt hva slags timeplan dere har kvelden før/morgenen før. Jeg var i seng kl. 04 natten før bryllupet, han kl. 05... Jeg var oppe kl. 08, han kl. 10... Så det var kanskje like greit at vi ikke var hjemme sammen, ville nok bare stresset hverandre, er jeg redd. Nå kunne jeg overlate hans oppgaver til ham uten å føle meg tvunget til å prøve å steppe inn. Dessuten hadde vi vielse kl. 13, så det ble opp, frokost & dusj, og så rett til frisøren for min del. Ikkeno' tid til romantisk kos der, nei!
Gjest Brud2005 Skrevet 24. mai 2005 #14 Skrevet 24. mai 2005 Dersom det ville koste dere penger å være fra hverandre, spar dem. Ja, det vil koste oss penger. Han må sannsynligvis bo på hotell mens jeg blir hjemme med voff. Praktisk sett er det beste at vi begge er hjemme fordi da a) sover jeg bedre B) blir jeg ikke så nervøs for dagen c) lettere om morgenen med voffen Motargumenter: a) blir mer spesielt å se hverandre igjen dagen etter B)...? c) ?? nei, det var vel det..
Princess Peach Skrevet 24. mai 2005 #15 Skrevet 24. mai 2005 Vi skal nok sove fra hverandre. Grunnen til det er at jeg har familie som kommer langveisfra, og de har blitt lovt at de skal få bo i huset vårt. Forhåpentligvis kommer det så mange at det ikke blir plass til oss. Jeg tenker det blir sånn at han tar med seg guttungen ned til sine foreldre og jeg camper hos min forlover. Det blir kos!
tommeline Skrevet 24. mai 2005 #16 Skrevet 24. mai 2005 Vi skal sove sammen. Det har vi gjort de siste årene, så hvorfor ikke denne natten og?
fant Skrevet 25. mai 2005 #17 Skrevet 25. mai 2005 Vi skal sove sammen hjemme, får ikke sove så godt uten armkroken hans
Jannibrud Skrevet 25. mai 2005 #18 Skrevet 25. mai 2005 Vi skal sove sammen, jeg er jo uansett ikke ferdig fixa brud når jeg våkner, så jeg ser ikke det helt store poenget med at han ikke skal se meg den morgenen... Blir jo fra hverandre noen timer mens forandringen skjer uansett. Vi har tross alt delt seng i syv år, ingen vits i late som om bryllupsnatten blir den første
Molla Skrevet 25. mai 2005 #19 Skrevet 25. mai 2005 Jeg akter å sove godt den natten så da skal vi sove sammen. Skjønner ikke helt poenget med å være fra hverandre denne natten når man har vært sammen de fleste andre netter de siste årene...
Ronja Skrevet 25. mai 2005 #20 Skrevet 25. mai 2005 Klart det er lov! Synes ikke dere har noen gode grunner til å _ikke_ sove sammen jeg... Og sende han på hotell mens du er alene hjemme, er det i tilfelle planen? Nei, ta natta sammen. Selv dro jeg til ei venninne, vi koste oss masse med god mat og vin. Det var fordi det passa sånn praktisk sett. Hadde jeg ikke hatt lyst, hadde jeg nok ikke gjort det heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå