elsata Skrevet 29. oktober 2019 #1 Skrevet 29. oktober 2019 Var å tok leppe fillers for 2 uker siden for første gang. Der ble jeg informert om at pga det var første gang så kom ikke fillersen til å vare like lenge som da var 6til8 uker. Så jeg trudde at det kom til å vare ihvertfall 2 uker for meg. Men nei da, hele fillersen var borte allerede etter 2 dager. Da jeg prøvde å kontakte hun så fikk jeg som svar at det er helt vanlig, men jeg syns jo selvfølgelig at det er kjipt å betale flere tusen og at det skulle gå bort etter 2 dagen. Jeg må også si at jeg i etterkant fant ut at hun som utførte behandlingen ikke var en kosmetisk sykepleier og at hun bare hadde tatt et kurs. Leppene er helt vanlige og jeg har akkurat like store lepper som jeg hadde før jeg fylte de.Nå har jeg tenkt å fylle leppene mine igjen hos en anna klinikk som er mer seriøse og faktisk er utdannet. Det jeg lurer på er om jeg i det hele tatt kan gjøre det etter så kort periode?
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #2 Skrevet 29. oktober 2019 Ja, det er ikke noe problem, har gjort det flere ganger selv. Pleier ofte å fylle litt først, vente et par uker for å se om jeg vil ha mer og så fylle litt til. Anonymkode: cc5c0...8c5 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #3 Skrevet 30. oktober 2019 lurer jeg også på.. Anonymkode: eb3b6...526
Gjest bienvilleparish Skrevet 1. november 2019 #4 Skrevet 1. november 2019 Du kan fylle igjen nå. Men en regel er å vente til hevelsen har gått ned før man fyller på på nytt da den er misvisende. Og det er ikke filleren din som har forsvunnet etter 2 dager, det er den verste hevelsen som har gått bort. Filleren er der, men kanskje du trenger mer filler for å se endringen du ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå