AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #1 Skrevet 29. oktober 2019 Hei! Jeg har vært ansatt i et svangerskapsvikariat i tre uker nå, og en i avdelingen der jeg jobber har fått jobb i en annen avdeling. Hans stillingsbeskrivelse er helt maken til min, men jeg har jo kun kontrakt ett år. Den nye stillingen er lagt ut nå, kan jeg søke den? Det skal kanskje sies at det var to hele stillinger utlyst da jeg søkte og var på intervju. De ble tilsatt av to med mer erfaring enn meg, men jeg ble tilbudt vikariat. Vil det virke desperat å søke på en fast stilling så fort? Jeg trives jo veldig godt, hehe! Anonymkode: 6f26e...0a0
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #2 Skrevet 29. oktober 2019 Klart du kan søke den faste stillingen👍😊 Søk i vei! Du har ingenting å tape. Lykke til😊 Anonymkode: e4d32...6a4
Brunhilde Skrevet 29. oktober 2019 #3 Skrevet 29. oktober 2019 Desperat? Nei, ikke i det hele tatt! Lever en søknad og lykke til!
kaleidoskop Skrevet 29. oktober 2019 #4 Skrevet 29. oktober 2019 Vil tro det er veldig positivt, at du trives så godt at du vil bli!
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #5 Skrevet 29. oktober 2019 Søk aldri på en intern stilling uten å snakke med din nærmeste leder først. Hvis hen oppfordrer deg til å søke, søker du selvfølgelig. Lykke til! Anonymkode: f1b3c...e38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå