MortenMinstelønn Skrevet 29. oktober 2019 #1 Skrevet 29. oktober 2019 Gå og ta IS-lederen. Ta den slemme mannen. Sånn, ja! flink gutt! Så, hva har din hund gjort den siste uken..? 💗 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #2 Skrevet 29. oktober 2019 Jeg regner med at denne hunden m.fl. i umiddelbar nærhet døde da Baghdadi utløste bombevesten sin. Vet du noe om det? Anonymkode: 7b1b9...a06 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #3 Skrevet 29. oktober 2019 Hun flytter elgbein x fra plass a til b, og elgbein y fra plass c til d, elgbein z fra plass e til f... Hun begynner å få panikk, tæla er i ferd med å komme ned på noen centimeter, 5-7 centimeter snø.. Tror ikke hun blir fornøyd i år heller. Absolutt ikke så nyttig som hunden på forsiden av NY post, men grei nok til vårt bruk. Anonymkode: ccd72...051 1
MortenMinstelønn Skrevet 1. november 2019 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2019 På 29.10.2019 den 18.59, AnonymBruker skrev: Jeg regner med at denne hunden m.fl. i umiddelbar nærhet døde da Baghdadi utløste bombevesten sin. Vet du noe om det? Denne hunden lever i beste tilstand og får den maten den ønsker:) 2
MortenMinstelønn Skrevet 1. november 2019 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2019 På 29.10.2019 den 19.00, AnonymBruker skrev: Hun flytter elgbein x fra plass a til b, og elgbein y fra plass c til d, elgbein z fra plass e til f... Hun begynner å få panikk, tæla er i ferd med å komme ned på noen centimeter, 5-7 centimeter snø.. Tror ikke hun blir fornøyd i år heller. Absolutt ikke så nyttig som hunden på forsiden av NY post, men grei nok til vårt bruk. Hehe. Så lenge hunden forstår at den er til nytte. Jeg tror hunder er opptatt av det:) 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #6 Skrevet 1. november 2019 Hunden heter Conan. Anonymkode: f98d5...bb4 1
jukkapalme Skrevet 1. november 2019 #7 Skrevet 1. november 2019 Min lille, men barske chihuahua jagde noen slemme menn fra Jehovas vitner her om dagen. Hang i buksebeinet på han ene og knurret som en pitbull. Vil si det var en god gjerning av lille Satan og det vanket et stort og saftig kjøttbein etterpå og jeg tror neppe disse dresskledde forkynnerne viser seg igjen. 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #8 Skrevet 1. november 2019 Han prøvde å ta en slem katt her om dagen, men ikke engang det klarte han å fullføre før han så seg nødt til å hvile litt i sofaen 😅 Anonymkode: e3929...06e 2
MortenMinstelønn Skrevet 1. november 2019 Forfatter #9 Skrevet 1. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han prøvde å ta en slem katt her om dagen, men ikke engang det klarte han å fullføre før han så seg nødt til å hvile litt i sofaen 😅 Hunder er som mennesker. Forskjellige;) Så lenge du elsker ham så er jo alt topp! 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #10 Skrevet 1. november 2019 Hunden min har endelig blitt frisk denne uken ❤️ Han er gammel og ble veldig syk for en måned siden, såvidt han stod det over. Og nå er han som en liten valp igjen, frisk som en hund og alle prøver var perfekte! Og han blir snart 14 år. Anonymkode: b068d...e3a 3
jukkapalme Skrevet 1. november 2019 #11 Skrevet 1. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hunden min har endelig blitt frisk denne uken ❤️ Han er gammel og ble veldig syk for en måned siden, såvidt han stod det over. Og nå er han som en liten valp igjen, frisk som en hund og alle prøver var perfekte! Og han blir snart 14 år. Anonymkode: b068d...e3a Åååå, så fantastisk å høre! ❤️ 1
MortenMinstelønn Skrevet 1. november 2019 Forfatter #12 Skrevet 1. november 2019 Jeg er for tiden i Afghanistan og jeg gjør det jeg kan for hunder her. Det er voldsomt for mange av dem. Noen må avlives. De mangler bein og har smerter. Jeg har lagt noen i mitt fang og fått deres tillit. Og sovne. Så har jeg avsluttet deres liv på en human måte. Og laget kors i et muslimland. Og gitt de navn. Vi skal aldri glemme hva hunder har betydd for oss. Jeg elsker dem. At vi i spesielle oppdrag, velger å bruke dem er ikke misbruk. De lever godt. De andre som halter, gir jeg en fin opplevelse. Uansett om de vil leve eller ei. De er våre venner. Noen ble født med uflaks. Og født i krig med voldsomme smell. Og har haltet etter mat. Jeg tror jeg har gjort mitt for å få de fleste jeg har møtt til å forstå at vi også anser de som vår beste venn fra andre dyrearter. At vi bryr oss. Til tross for at en krig foregår. 9
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #15 Skrevet 1. november 2019 52 minutter siden, MortenMinstelønn skrev: Jeg er for tiden i Afghanistan og jeg gjør det jeg kan for hunder her. Det er voldsomt for mange av dem. Noen må avlives. De mangler bein og har smerter. Jeg har lagt noen i mitt fang og fått deres tillit. Og sovne. Så har jeg avsluttet deres liv på en human måte. Og laget kors i et muslimland. Og gitt de navn. Vi skal aldri glemme hva hunder har betydd for oss. Jeg elsker dem. At vi i spesielle oppdrag, velger å bruke dem er ikke misbruk. De lever godt. De andre som halter, gir jeg en fin opplevelse. Uansett om de vil leve eller ei. De er våre venner. Noen ble født med uflaks. Og født i krig med voldsomme smell. Og har haltet etter mat. Jeg tror jeg har gjort mitt for å få de fleste jeg har møtt til å forstå at vi også anser de som vår beste venn fra andre dyrearter. At vi bryr oss. Til tross for at en krig foregår. Fine du ❤️ Anonymkode: e3929...06e 3
missy_miss Skrevet 1. november 2019 #16 Skrevet 1. november 2019 Hun badet da vi var på skogstur i dag. Tror hun var glad for at jeg alltid har håndkle og tepper i bilen så jeg fikk tørket henne godt. 😂 1
MortenMinstelønn Skrevet 1. november 2019 Forfatter #17 Skrevet 1. november 2019 5 timer siden, Lollybby skrev: A fuckin biatch! And so pretty. I love her. 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #18 Skrevet 1. november 2019 Er du virkelig i Afghanistan? 😮 sånn helt dønn seriøsst. Anonymkode: 1ebcf...90b 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #19 Skrevet 1. november 2019 Hva har min hund gjort den siste uken? Spist mat to ganger daglig, gått et par timer på tur daglig, driti to ganger daglig, hatt mange dager med avslapping hjemme, fått masse kos, osv osv. Største achievement: rev ut all stuffingen fra koseelgen sin. Anonymkode: b19bc...bcb 3
MortenMinstelønn Skrevet 2. november 2019 Forfatter #20 Skrevet 2. november 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Største achievement: rev ut all stuffingen fra koseelgen sin. hehe.. du måtte se den komme.. ha en fin morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå