AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #1 Skrevet 29. oktober 2019 Hei Jeg sliter med hypermesis i svangerskap, og blir sykemeldt nesten med engang jeg er gravid pga oppkast døgnet rundt, nå mistet jeg i uke 8 og var sykemeldt i 5 uker (en uke etter SA) er tilbake på jobb nå, men hvordan regner nav det om jeg blir gravid innen jul og blir sykemeldt igjen? Har jeg da nye 52 uker til gode med sykemelding da?? Anonymkode: 85e7a...90b
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #2 Skrevet 29. oktober 2019 Du må jobbe 26 uker uten sykmelding for å opptjene deg rettighet til nye 52 uker. Men hvis du bare har brukt 5 uker har du jo fortsatt nok til et nytt svangerskap? Anonymkode: da7c5...4ab 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #3 Skrevet 29. oktober 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må jobbe 26 uker uten sykmelding for å opptjene deg rettighet til nye 52 uker. Men hvis du bare har brukt 5 uker har du jo fortsatt nok til et nytt svangerskap? Anonymkode: da7c5...4ab Jeg har det, men så leser jeg jo på nett og det virker nesten som om normen er å miste mange ganger.. (?) Vi har et barn fra før på tre år, mistet ikke før han. Anonymkode: 85e7a...90b
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #4 Skrevet 29. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det, men så leser jeg jo på nett og det virker nesten som om normen er å miste mange ganger.. (?) Vi har et barn fra før på tre år, mistet ikke før han. Anonymkode: 85e7a...90b Det å miste flere ganger er ingen norm, det er en tilfeldighet som avhenger av både mors helse og fosteret. Anonymkode: c467b...cfd
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #5 Skrevet 31. oktober 2019 Det er umulig å forutse om man mister en gang, flere ganger eller aldri. Det er ikke uvanlig med en spontanabort, men jeg tror det er mer uvanlig med flere spontanaborter. Anonymkode: da7c5...4ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå