Gjest Familytree Skrevet 29. oktober 2019 #1 Skrevet 29. oktober 2019 Jeg tenker på å si opp jobben min. For mange timers arbeid om natten og arbeidsmiljøet er ikke lenger like bra som før. Jeg føler at jeg overbeviste meg selv om at dette var en god jobb fordi jeg trengte pengene, men nå tåler jeg ikke stedet eller kolleger. Noen med samme erfaringer eller som går gjennom det samme og har noen råd?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #4 Skrevet 3. november 2019 Heldigvis er ikke jeg der. Anonymkode: 84fcf...065
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #5 Skrevet 3. november 2019 Jeg jobbet også turnus i et dårlig arbeidsmiljø. Lønna var grei nok, men jeg merket ganske fort at jobben ikke var verdt det. I min bransje er det ikke mange opprykksmuligheter, og i tilfelle går det stort sett i det samme, bare med mer ansvar og bittelitt bedre lønn. Jeg valgte derfor ny utdanning i stedet. Har ikke angret på det. Anonymkode: 78c80...7be
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #6 Skrevet 3. november 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobbet også turnus i et dårlig arbeidsmiljø. Lønna var grei nok, men jeg merket ganske fort at jobben ikke var verdt det. I min bransje er det ikke mange opprykksmuligheter, og i tilfelle går det stort sett i det samme, bare med mer ansvar og bittelitt bedre lønn. Jeg valgte derfor ny utdanning i stedet. Har ikke angret på det. Anonymkode: 78c80...7be Hva hadde du fra før å hva gjorde du? Anonymkode: 5c429...a14
Vicky__ Skrevet 3. november 2019 #7 Skrevet 3. november 2019 Er spes.spl., jobber på sykehus. 100 % stilling, tredelt turnus. 7 års ansiennitet. Inkludert tillegg havner jeg på ca. 530 000 brutto. Jeg trives slik jeg har det nå
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #8 Skrevet 3. november 2019 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg jobbet også turnus i et dårlig arbeidsmiljø. Lønna var grei nok, men jeg merket ganske fort at jobben ikke var verdt det. I min bransje er det ikke mange opprykksmuligheter, og i tilfelle går det stort sett i det samme, bare med mer ansvar og bittelitt bedre lønn. Jeg valgte derfor ny utdanning i stedet. Har ikke angret på det. Anonymkode: 78c80...7be Jeg er i samme situasjon. Vurderer ny utdanning. Hva slags utdanning tok du? Anonymkode: 88ac3...bd8
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #9 Skrevet 3. november 2019 Jeg kjeder meg i hjel, jeg er flinkere enn mange av kollegaene mine med mer ansvar (de kommer og spør meg om råd hver dag!), men jeg vil ikke ha mer ansvar heller. Såeh... Jeg blir der jeg er. Forventer ikke noe "opprykk".. Anonymkode: 0a73c...330
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå