Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor snakker ikke Mulla Krekar norsk etter 20 år i Norge? Har han aldri vært i arbeid eller integrert seg? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Anne 69 skrev:

Hvorfor snakker ikke Mulla Krekar norsk etter 20 år i Norge? Har han aldri vært i arbeid eller integrert seg? 

Han snakker norsk av og til etter min erfaring. Hvis han får kritiske spørsmål forstår han angivelig ikke språket, får han komme med kritikk selv prater han flytende norsk. Arbeider gjør han nok, men dessverre er karrieren hans preget av verving av terrorister og oppfordring til vold, generell nettverksbygging over nett.

Skrevet
Akkurat nå, keops skrev:

Han snakker norsk av og til etter min erfaring. Hvis han får kritiske spørsmål forstår han angivelig ikke språket, får han komme med kritikk selv prater han flytende norsk. Arbeider gjør han nok, men dessverre er karrieren hans preget av verving av terrorister og oppfordring til vold, generell nettverksbygging over nett.

Jeg bare reagerer på at han kommuniserer via tolk i retten. Jeg går ut ifra at han ikke har skattet til den norske stat... 

Gjest Sirkelen
Skrevet
1 minutt siden, keops skrev:

Det skal vanskelig gjøres å definere hans karrieré som «verdiskapende», selv om innsatsen nok har vært stor.

At Norge ikke har klart å sende ut denne landsforræderen og terrorlederen er helt utrolig.

Skrevet

Det ble nylig sagt at han har kostet norske skattebetalere 12 millioner kroner.
Må være det reneste vås. Det må være minst det 10-dobbelte.
Alt disse sirkusforestillingene som har vært med politiet, rettsystemet og med de advokathonorarene vi vet litt om.
Hvor tar de 12 mill fra?  1 fengsling og 1 rettsak?

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Anne 69 skrev:

Jeg bare reagerer på at han kommuniserer via tolk i retten. Jeg går ut ifra at han ikke har skattet til den norske stat... 

Er vel ekstra viktig å få med seg alt riktig i retten, kan forstå at det blir brukt tolk der, særlig når vi ser hvor mye tid denne personen tilbringer i retten. Er han ikke tiltalt for noe så koker jo gjerne han og hans personlige frelsesarmesoldat sammen et eller annet søksmål mot staten eller personer de mener har trådd feil i forhold til terrorlederen Krekar.

Konen hans jobber og forsørger ham, artig at han ser litt verdi i henne sånn sett. Noe skatteinntekter fra mullaen selv tror jeg vi kan se langt etter, er ikke akkurat som om det blir levert skattemelding med næringsoppgave fra de donasjoner han tigger til seg.

Skrevet

Trodde de fikk livsopphold fra nav,visste ikke at kona jobbet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...