AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #1 Skrevet 29. oktober 2019 Jeg er på utkikk etter en sjampo som gir fuktighet til mitt tynne og litt tørre hår. Har tidligere brukt Redken all soft, men denne ble altfor tung og håret ble fort fett. Bruker nå en sjampo som gir litt volum, men håret blir så tørr av den og må bruke masse balsam etterpå.. Ideellt skulle jeg gjerne hatt en sjampo som ga både volum og fuktighet, men det virker ikke så lett å finne.. har noen tips til en fuktighetsgivende sjampo som ikke tynger? Anonymkode: 61f11...8ea
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #2 Skrevet 29. oktober 2019 Define argan. Den koster ikke flesk heller Anonymkode: fed5b...1c5
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #3 Skrevet 29. oktober 2019 Jeg bruker define weightless shine og den funker godt for meg! Anonymkode: 2840c...099
DrueSmoothie Skrevet 29. oktober 2019 #4 Skrevet 29. oktober 2019 (endret) Jeg har gått over til såpefri shampoo. Når håret er tørt har jeg blitt flinkere til å bruke hårkur, gjerne da en liten "dæsj" fra nakken og ned som jeg tar i etter hårvask, i vått hår, og ikke skyller ut. Og jeg prøver å styre unna balsam med silikon i, det er gjerne stoffer som slutter på "-cone" i inneholdsfortegnelsen, mest brukt er Dimethicone, og de fleste balsam`er inneholder den. Håret mitt er noe helt annet enn det tørre det var før 😄 Jeg prøvde også den "no poo" metoden som ble populær for noen år siden, dvs kun balsam. Og det fungerte i og for seg greit, men det var mer jobb, så da snublet jeg heller over på såpefri shampoo og det har vært helt topp Det tørker ikke ut på samme måten. Shampoo bruker jeg bare i hodebunnen og ned til nakken, veldig sjeldent lengre nedover (jeg har veldig langt hår, langt nedenfor BH-stroppen, nesten til buksa) Jeg har handlet shampoo og balsam på iHerb og BodyShop som begge har OK alternativer der Endret 29. oktober 2019 av DrueSmoothie
Scherbatsky Skrevet 31. oktober 2019 #5 Skrevet 31. oktober 2019 Volum shampooen til Kerastase er god!
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #6 Skrevet 31. oktober 2019 Lush har nettopp kommet med en ny til nordisk hår, det kan jo være verdt et forsøk. Jeg er fornøyd med mine derfra. Anonymkode: d03c1...f06
Fju Skrevet 1. november 2019 #7 Skrevet 1. november 2019 Jeg bruker Olaplex sin shampoo og balsam. De er dyre, men du greier deg med veldig små mengder shampoo per vask, og balsamen kan godt tynnes ut med litt vann (tips fra frisøren min). Det er i hvert fall verdt pengene for meg som har striper i håret.
Million Skrevet 1. november 2019 #8 Skrevet 1. november 2019 Kerastase er den beste shampooen jeg har prøvd på mange, mange år. Du finner sikkert en type der som passer til ditt hår.
Hanne67 Skrevet 3. november 2019 #9 Skrevet 3. november 2019 På 31. oktober 2019 den 4.54, AnonymBruker skrev: Lush har nettopp kommet med en ny til nordisk hår, det kan jo være verdt et forsøk. Jeg er fornøyd med mine derfra. Anonymkode: d03c1...f06 Hvilken shampo er det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå